Tupeu a la Ilie Nastase&Ion Tiriac

Ilie Nastase si jurnalistul de la EvzFantastic! Marius Chican, ziaristul de la Evz amenintat de Ilie Nastase si de Ion Tiriac, a fost la 100% cu Robert Turcescu pe tema acestui scandal. Invitat in studio Ilie Nastase. Jurnalistul si-a demonstrat teoria cu facturile umflate cu 200.000 de euro pentru Federatia Romana de Tenis la organizarea Cupei Davis, in schimb Ilie Nastase a povestit cum l-a amenintat el cu moartea pe gazetar. „I-am spus fratelui sau (nr. Daniel) ca daca-mi distruge familia eu ii omor pe toti. Mi-am creat foarte greu aceasta familie. Din cauza acestui articol m-am certat cu sotia pana la 4 dimineata”, s-a plans fostul tenisman. Apoi s-a scandalizat ca Ion Tiriac da publicitate de 1 milion de euro anula catre Ringier, ia angajatii de aici isi permit sa scrie de rau. „Nu aveti voie sa faceti asa ceva!” crede ex-sportivul. Ei bine, ziaristii au voie ca doar cele doua departamente sunt separate. Nu-ti convine asa? Ok. Nu mai dai publicitate daca ai impresia ca astfel iti cumperi linistea. Din pacate asa fac majoritatea clientilor de la ziar sau televiziune. A intervenit si Ion Tiriac – rar la vorba – care s-a dat rotund. „Pe mine nu m-a facut Romania si nici Spania. Pe mine m-am facut eu”, a sustinut singurul om care s-a nascut fara mama si tata, ci din propria minte nefacuta. Senzational! Asta-i de bula la Academia Catavencu. Oricum, nici el nu accepta critciel de la un neica nimeni, adica de la gazetarul mentionat, si nici dialogul: Turcescu s-a trezit telefonul inchis in nas 🙂 . Astia chiar au au tupeu! Noroc cu fostul meu coleg care a scazut cheltuielile cu 200.000 de euro, facturi umflate dupa cum a demonstrat. UPDATE: Scrie si Hotnews despre acest subiect cu detalii si un video cu amenintarile lui Nastase si obraznicia lui Tiriac de a spune ca ziaristul este incompetent, care „habar nu are de ce vorbeste”, iar geniul financiar l-a luat deoparte sa-i bage ceva in cap.

Leapsa 123

Am primit-o de la Calin si am uitat de ea pana astazi. Asa c-am facut bine si-am pus mana pe prima carte de langa computer. Este una din aia mica, scoasa la o editura din Braila acum nu-stiu-cate decenii, roasa de timp si cu multe amprente. Este o povestire simpatica scrisa de Maxim Gorky si se numeste simplu: Konavalov. Am ajuns la pagina 123 si-am gasit de cuviinta sa va reproduc aici ceva amuzant: „Si cand te mai aud si pe tine ca si muierea este om. De sigur ca umbla’n doua picioare, ca nu mananca iarba, vorbeste ca si oamenii, rade si – plange – si deci n’i dobitoc. Ei, dar tot nu se potriveste cu noi… „. Dau leassa mai departe Indirei, sefu’ interimar de la CRP 🙂 (sa vedem ce are prin biblioteca) si cui vrea sa intre in hora. Acum nu-mi vine in minte un nume.

Trageti o gura de oxigen!

V-am povestit mai jos de plimbarea mea de week end pe la Bran-Moeciu de Jos si de Sus-Dambovicioara. Acum va dau o gura de oxigen din fata vilei unde am stat (Pui de Urs). Un tur scurt (nu mai aveam memorie pe telefon) . Priviti si mai ales  ascultati. Stati! Pe rand si doar la sfarsit de saptamana. Nu fugiti acolo in timpul programului 🙂 . Doar respirati!

Bloggerita in fruntea CRP

Toata lumea a vazut cred stirea cu Indira Crasnea care a fost numita presedinte interimar la Clubul Roman de Presa. N-am vazut insa nicaieri sa fie precizat ca este vorba de o jurnalista cu blog 🙂 . Iata ca bloggerii au reprezentanta in cel mai inalt for jurnalistic din Romania. Momentan.

Sa ignor sau nu atacurile?

De ceva vreme am o dilema: sa ignor sau nu aberatiile celor care ma ataca direct sau pe ocolite? Astept sugestii de la voi. Astazi am aflat cu stupoarea ca sunt atacat de un coleg de breasla cu blog care ma considera amicul lui…in mod curios, chiar daca nu suntm nici pe departe. Am ajuns la conflicte pana-n Interesul Public, unde lucreaza si colegul, fara sa am habar. Este vorba de Ovidiu Zara, cel numit gaozar de Basescu. Fara sa-mi citeasca bine postul „De ce-mi place SOV” si sa aiba un istoric solid despre ce s-a scris in trecut legat de Vantu, omul s-a apucat pe blogul sa-si faca CV-ul si sa ma acuze de doua lucruri. „Insa ce m-a intrigat este faptul ca dupa ce in dizertatia lui despre SOV, Tiberiu Lovin se lauda cu o serie de povesti pe care (jur!) nu le mai auzisem niciodata in cei 18 de presa pe care i-am adunat: 1) Sugereaza ca el a fost primul jurnalist din Romania care a scris despre megaescrocheria FNI;
2) Se lauda ca a avut procese penale (insulta si calomnie) cu tatal FNI si ca le-a castigat pe toate.
Mai Tiberiule, tata! Hai sa le luam pe rand:
1) Undeai scris tu primul despre SOV? Si ce ai scris tu despre SOV de cand esti jurnalist ca sa te dea in judecata?
2) Ce procese ai avut cu SOV (daca ai avut, pomeneste numerele de dosare)”. Raspunsurile mele: 1. Ce-am scris eu nu sunt povesti. Daca nu le-ai auzit nu este vina mea. 2. N-am sugerat ca am fost primul care a scris despre SOV, chiar daca poate am fost, ci printre primii. Este o nuanta. Numai ca atunci cand am scris eu nimeni nu-l bip pe SOV pentru ca toate ziarele aveau publicitate de la el, motiv pentru care mie m-a intrat articolul mai tarziu, apoi au urmat altele. Tot ce am scris despre SOV poate fi gasit in colectia Romaniei libere, asa ca nu-mi bat eu capul sa scot marfa sa o prezint ca proba lui Zara. 3.  N-am avut procese cu SOV, ci doar unul, si nu ma laud cu ele. Este ceva normal sa te hartuiasca lumea prin tribunale. Celelalte sunt cu alte personaje. E tot o chestie de lectura. M-a apucat rasul cand Ovidiu Zara mi-a cerut numerele de dosar. Poate el face colectie, dar eu nu. Mi-ar fi fost si greu sa pastrez toate citatiile si hotararile instantelor care au venit de nenumarate ori. Important este ca le-am castigat. NOTA: Multumesc amicei N. ca mi-a aratat acest post. Altfel n-as fi avut habar de el in veci. Sunt mai departe in dilema: sa raspund atacurile sau sa le ignor?

A murit Roy Scheider

Roy in FalciIn varsta de 75 de ani, actorul din Falci si Seaquest DSV a murit ieri in lupta cu un cancer la nivelul celulelor sanguine. Am mentionat doar doua filme care sunt asociate cu Roy Scheider, dar el a jucat in mult mai multe filme, printre care si Filiera franceza, rol care i-a adus o nominalizare la Oscar. Parca se mai stinge ceva din noi odata cu sfarsitul personajele din filmele copilariei. Cred ca memoria noastra este cel mai mare cimitir cunoscut. Nota: Priviti si acest fragment video.

Cristoiu a castigat partial lupta cu Ringier

Tribunalul Bucuresti i-a dat dreptate lui Ion Cristoiu in procesul cu Ringier Romania, editorul Evenimentul zilei. Jurnalistul a solicitat sa-i fie scos numele din caseta redactionala unde este trecuta calitatea de fondator, fara acordul gazetarului. Instanta a stabilit ca Ringier trebuie sa-l scoata din caseta si sa publice decizia in paginile Evz. Trustul elvetian a contestat hotararea, iar pe 26 februarie va avea loc un nou termen, de data asta la Curtea de Apel.

Brazi in loc de net si munca

Leo la Moeciu de SusUPDATE: Duminica a ora 9.00, cativa fulgi s-au ratacit la Moeciu, iar astazi parca m-au urmarit la Bucuresti, tot la 9.00.Diferenta: acolo iti venea sa te arunci in bratele fulgilor, iar in Capitala sa injuri traficul infernal. Timp de doua zile mi-am permis renunt la net si munca. Am inlocuit scrisul cu mirosul de brad si nu numai. Bran-Moeciu de sus si de jos-Dambovicioara. Asta a fost traseul care m-a ingropat cu frumusetea locurilor. Din nou. Prea putin insa. Si nici n-am putut sa am privirea mirata a lui Leo (cainele meu pentru „inculti” 🙂 , il vedeti si-n poza) care nu stia ce OZN merge pe un drum de tara in Moeciu de sus. Era doar o caruta care cara iarna, lemne si un pusti cu tatal sau. La Damboviciora am mai vazut o „minune”: o caprioara care a trecut ca o naluca pe langa masinile noastre. Sunt doar fragmente din cele doua zile fara site, blog, ziar si nebunia cotidiana. Doua zile care miros a brad, a lemn ars, a palinca fiarta, a sunca „de la soacra”, a munte si a tot de ceea ce fugim pentru a ne cufunda in praf, in poluare pana-n maduva oaselor, in intoxicari virtuale sau televizate, in lupta prosteasca pentru un ban in plus. Fara liniste insa, fara arome si bucuria de trai simplu.