Vrea cineva adresa de e-mail cu becali.com?

Un nene a cumparat domeniul becali.com si acum ma tot streseaza cu mesaje: mergi acolo si poti sa-ti faci adresa de e-mail. Nu una oarecare, ci cu @becali.com. Daca aveti chef sa…

27 răspunsuri

  1. Nu doar pe tine te streseaza…
    L-am vazut si pe forumuri…

  2. Gami-as xxx in ei de spawn-eri…

    Acesta este rezultatul mesajelor cu forward pentru care unii „baeti dastepti” fac avere adunand adrese, facan spawn si…vanzand adresa mea, ta, a lui, a ei etcetera… 🙂

  3. NE CEREM SCUZE DACA V-AM SUPARAT
    LA MULTI ANI!

  4. Intr-adevar cea mai tare adresa de email…

    il iubesti sau il urasti,trbuie sa recunosti ca adresa e mishto

    de ce nu va alegeti retardatu@becali.com

  5. Domnul Becali am niste icoane unicate in stil baroc,ce merita vazute.cum pot sa iau legatura cu dumneavoastra?va las numarul meu de telefon…0741654286 .

  6. Domnule Becali vam scris in urma cu cateva zile despre situatia mea as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta vam scris ca am o hala de vanzare in oradea daca nu reusesc sa o vand pierd totul si casa,am nevoie de un ajutor sa pot trece peste acest moment daca credeti ca ma puteti ajuta no sa va raman dator ori sa ma ajutati sa vand ori imprumutatimi ceva bani cu hartii in regula,am posibilitatea sa ii dau inapoi daca trec de acest moment.Va multumesc si ma scuzati dar nu am alta posibilitate

    • d-nle Stoian …..Becali apreciaza si ajuta oamenii onesti ,cinstiti,si da la nevoie…..dar nu nevoie ca a matale….om cu bani,lenes si nepriceput care ai pierdut tot din prostia proprie.Ti-ai tratat angajatii ca pe niste animale,in loc sa-i platesti la timp si sa le oferi conditii normale de lucru te-ai ridicat pe umerii lor fara iti pese si acu dadushi de rau si urli in gura mare….e cum e fara bani?fara variante?cum e disperarea asta?hm…asa eram si noi,speriati si disperati asteptand prin toate parcurile din Oradea sa vii cu salariile noastre si tot nu veneai,sau la Nojorid-dallas-ul tau fenomenal-unde ai sabotat si santajat oameni,angajati,statul,itm-ul etc….
      este o vorba:cum iti asterni asa dormi!
      bravo nene,esti cel mai tare!
      d-nle Becali sunt oamenii lasati someri de acest individ cu copii acasa,cu chirii si rate …aceia au nevoie de ajutorul dvs nu acest om care are 2 masini,casa de casa,imbracat bine,etc.
      stoiane,fii in grija Domnului.poate noi astia prafuiti de tine ti-om da o coaje de paine,ca nu am uitat sa fim oameni chiar daca acu lucram pe bani siguri nu pe vorbe ca la limara a ta.
      Sanatate!!!!

  7. Teren de vanzare in Constanta foarte eftin

    Zona: Agigea / Lazu / Cumpana (bifurcatie)

  8. cred ca ti-a stat respiratia cand s-a calificat DINAMO,sa-ti dea dumnezeu ce-i doresti tu lui DINAMO,inainte cand juca steaua in cupe eram tineam sa se califice dar de cand esti tu acolo si vorbesti execrabil de DINAMO nu mai pot sa tin niciodata cu ste ….. si ii doresc sa mearga numai in infrangeri din cauza ta

  9. DOMNULE BECALI ,stiind ce suflet mare aveti si cita lume a-ti ajutat mi-am luat inima in dinti sa va scriu si eu povestea mea trista am un baetel de 9 ani si o fetita de 5 ani in urma cu 5 ani baetelul meu a fost diagnosticat cu sindrom autist si retard ne-am hotarit sa facem terapia aba dar asta a necesitat alte riscuri sa nu platim intretinerea cind s-a adunat o suma frumusica la intretinere administratorul ne-a spus ca daca nu platim ne da afara am facut imprumut la banca si eu si sotul sa platim intretinere si facturi de lumina adunate iara acum din lipsa de bani am oprit terapia copilului va rugam din tot sufletul daca ne puteti intinde si noua o mina de ajutor multumim din suflet si domnul sa va binecuvinteze

  10. Domnule Becali. ma numesc bratu marius si sant handicapat locomotor,(tetrapareza spastica). Tatal meu este operat de doua ori pe coloana si numai poate munci. Avem o casa de vanzare(50000euro) neg, (bani care m-ar ajuta foarte mult in situatia mea) compusa din 4 cam,baie, buc,debara etc. ar puea locui in ea doua famlii fara casa sau ati putea s-o folositi cum doriti. va multumescsi sa va ajute Dumnezeu in tot ce va propuneti in viata

  11. Domnule becali santeti singura mea speranta. Daca vreti (va rog din suflet)sunati-ma la0728891378. multumesc,sava dea Domnul sanatate

  12. va rog sunati ma 0728891378

  13. Va rog frumos sa ma ajutati!
    Am nevoie de 1000 euro pana luni, 18 ianuarie, cand viitorul meu sot e programat la o operatie la Mangalia pentru alungirea tibiei pentru ca ii lipsesc 8 cm de os de la tibia piciorului stang din cauza unui accident rutier.
    Va rog din tot sufletul sa ma ajutati pentru a nu-si pierde piciorul.
    Daca vreti sa ne ajutati va rugam sa ne sunati la nr de tel: 0724945814.
    Va multumesc!

  14. Domnule Becali, Domnul sa va binecuvanteze, va rog din suflet, intrati pe blogul lui Andrei si daca puteti, va rog sa-l ajutati. Este un baietel de 10 ani din Ploiesti, in lupta cu o boala necrutatoare, cancerul, si totusi are sperante foarte mari de viata daca i se face o operatie, foarte curand, in preajma Pastelor. O operatie care depaseste cu mult posibilitatile parintilor lui. Multi oameni s-au antrenat in a-l ajuta, chiar si copii, si tot nu suntem destui oameni…
    Va rog, stiu ca multi oameni va roaga, dar este Unul singur care va va rasplati, Acel ce spune „am fost gol, si M-ati imbracat, am fost flamand si Mi-ati dat sa mananc…” „Cand, Doamne, Ti-am facut acestea?” ” Ori de cate ori ati facut acestea toate unuia dintre acesti copilasi, Mie Mi le-ati facut”. Domnule Becali, ma rog ca Domnul sa va puna pe inima gandul de a-l ajuta pe Andrei. Va multumesc din suflet si Domnul sa va binecuvanteze.

    O mamica, ce stie ce simte o alta mamica.

  15. Domnule Becali,

    Am o problema personala f grava , care nu sufera amanare. Va rog sa-mi acordati 5 minute pentru a discuta cu D-voastra. Tel mele sunt : 0348/431663/ 0727/906733, 0770/423952

    Va multumesc,

    Palade Vasilescu Dana Iulia

  16. sunt o tanara de 36 de ani din Brasov care din motive medicale(sterilitate tubara) nu pot avea copii natural singura mea sansa fiind fertilizarea in vitro care costa 3000-4000 Euro ,de acesti bani nu dispun,imi doresc din toata inima un copil,va multumesc din suflet pe cei care ma pot ajuta sa-mi indeplinesc acest vis in viata.telefoane;0730477130,0741585720.adresa mea este;Str.Lunga,nr.284,Brasov,cod 500450.nume Cioroiu Emanuela

  17. Domnule Becali,ma numes Sima Maria locuiesc in localitatea Poiana Codrului judetul Satu Mare si sunt mama lui Simma Alexandru in varsta de 18 ani care este un mare fan al echipei Steaua Bucuresti.Momentan el joaca fotbal la echipa cs Xela Baia Mare pe post de mijlocas.Visul lui este de a ajunge la Steaua Bucuresti.Ne avand posibilitatea materiala nu avem cum sa va contactam altfel.Va rog ajutati-ne!!!!!!!!!!Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va dea sanatate intreji famili!!!!!!

  18. buna seara domnule becali ma numesc andreea panainte sunt din judetul iasi comuna barnova si as vrea si eu daca ati putea sa ma ajutati sunt o fata de la casa de copii nu am parinti ei au murit in urma cu 17 ani in urma eu acuma am 18 ani fac pe 7 februarie si sunt la casa de copii stau la camin am avut o viata de calvar foarte grea si as vrea va rog frumos daca ma puteti ajuta si pe mn cu bani vreau sa ma duc la scoala sa fac o scoala sa ajung si eu ceva eu acuma sunt la echipa de fotbal de fete din iasi sunt in liga intai la cs navobi iasi va dau o adresa de email sa ma puteti contacta email andyanduty@yahoo.com telefon:0751417858 va multumesc

  19. Sunt un tanar licentiat ,locuiesc in Bucuresti si doresc sa ma angajez.Am experienta in munca 4 ani,dar acum nu am un loc de munca stabil.Toate demersurile mele in acest sens au fost zadarnice,deoarece posturile sunt blocate.,iar la companiile unde am trimis c.v.-ul nu primesc niciun raspuns.Imi doresc mult sa pot munci,sa am un loc de munca in Bucuresti ,care sa ma faca util,sa ma ajute sa ma dezvolt profesional si sa pot sa-mi intemeiez o familie.Va rog acordati-mi un interviu in vederea unei angajari in cadrul Partidului Noua Generatie. tel 0744378535

  20. Stimate Domnule Becali,
    Baiatul meu si-a deschis o linie de nuca sarata la pungulite. A-ti putea sa-l ajutati sa-si comercializeze produsul pe stadioanele din Bucuresti?
    Dumnezeu sa va binecuvanteze!

  21. Toate respectele Domnule Becali!

  22. Domnule Becali ma puteti ajuta cu 3000lei?va rog din tot sufletul meu.

  23. Domnule Becali,nici cum nu imi gasesc servici,si sunt suparata ca nimeni nu ma poate ajuta cu suma de 3000lei.va rog din suflet sa ma ajutati dvs.V-am scris in speranta ca macar dvs ma puteti ajuta asa cum ati facut pe atata lume.va multumesc si astept raspuns daca vreti sa va faceti timp si pt mine.

  24. ma puteti ajuta?va rog

  25. sint un bet pensionar din jud Mures[SIGHISOARA] am furat de baii primit la casa pensionarilor ,vream sa cumpar o garsoniera in buc.cu ce mai aveam eu ,sint credicios si numai dumneata ma poti ajuta voi fi f.f.recunascator la fapta aceasta de ajutor cum ati intrajutorare pe alti enoriasi crestini–sint in situatie de disperare ce am patit eu am 63 ani si toata seranta e in dumneavoastre cu suma de bai-850000ron. =VA MULTUMESC ANTICIPAT DE BUNA VOINTA DOMNULAI==ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU== si cit de curind sa ne vedem la Buc.tel.0744370662 sighisoara….neculai

  26. Am o rugaminte mare la domnul Gigi Becali, va spun in mare despre mine: Ma numesc Lunca Liliana, am 50 de ani,sunt inginer, locuiesc in comuna Ion Luca Caragiale, judetul Dambovita, acum am o firma de protectia muncii si am foarte multe probleme financiare. Exista o persoana din Dambovita (are o balastiera si mai multe statii de betoane dintre care una se afla la Pipera) care il cunoaste pe domnul Becali,dar nu am apelat la dansul. Eu ii tin persoanei respective protectia muncii de 13 ani. Eu rugamintea la domnul Gigi Becali o am ,daca se poate sa ma imprumute cu o suma mare de bani (fara dobanda)si ii dau lunar o suma de bani A avut sotul un PFA a facut datorii la ANAF (este si o incurcatura dar nu mai avem ce face ptr ca a venit executaorul) si avem credit ipotecar pe casa. ANAF-ul s-a inteles cu Banca Tarnsilvania si vor sane vanda casa. Este singurul imobil pe care il avem, am facut-o eu impreuna cu sotul, nu ne-a ajutat nimeni financiar si acum sa o ia ANAF-ul simt ca innebunesc. Eu am si probleme mari de sanatate. Avem o fiica de 25 de ani care a facut nunta anul trecut pe 28 septembrie. Ne-am imprumutat de bani sa o ajutam.Am ajutat-o cat am putut. Sotul este inginer lucreaza in Bucuresti,iar fiica este tot inginer lucreaza de o luna la Carrefour in oras dar nu rezista programului iar ginerele este un baiat care nu are facultate ,lucreaza la Fox ca macular, dar asta nu conteaza,ei sa se inteleaga . Fiica a facut ingineria chimica si master-ul la Politehnica si ptr ce ? Si-a gasit serviciu ca vanzator?De ce a mai facut facultatea? V-am spus in mare ce probleme am si de ce il caut pe domnul Gigi Becali. daca se poate sa ma imprumute (v-am spus suma este mare ,dar nu mai am nicio variant) Ma ma si tatal meu traiesc ,dar amandoi au diabet, tensiune, mami are si glanda tiroida si masectomie la sanul drept. Eu I-am ajutat cand am putut acum nu mai pot sa ma ajut nici pe mine. Nr. meu de telefon este :0735 100 631!

    V-am relatat doar o parte din viata mea si problemele mele. Eu nu vreau sa-mi dea degeaba,ii dau lunar o suma dar o sa fie pe multi ani.

    Va multumesc, anticipat si Doamne ajuta!

    Cu respect, Lunca Liliana!

Lasă un comentariu