Flori pentru voi

Un buchet realizat superb de naturaPoate unii dintre voi nu au avut timp sa le vada, dar florile au colorat Capitala, oras care arata acum ca fusta unei tiganci de la satra. Pacat ca nu pot sa va ofer si mirosul. Sunt superbe. Nu le ratati. Primavara trece repede, la fel ca parfumul unei femei care alearga prin parc. Puteti insa sa va imaginati cum ar fi sa va rupeti cateva ore pentru o plimbare printre flori. Nu acum. Ploua. Dupa.

Ce combinatie!Va plac?) Le puteti face si voi

4 Răspunsuri

  1. da. asa, da🙂

  2. Multumim pentru florile primaverii.Eu le-am simtit mirosul ca am nas pisicesc.Nu am facut plimbari in parc,dar de cate ori merg la „scoala’,trec pe langa parc,iar in zonele verzi si la marginea drumului sunt o multime de toporasi,am vazut si papadii,aglice,floricele albe si galbene.In unele locuri am vazut narcise galbene si zambile frumos mirositoare.Am cules un buchetel de toporasi de langa un gard viu si l-am daruit mamei mele.Iar eu am primit un buchet de zambile de la barbatul meu. 🙂

  3. Indira: deci nu m-am inselat. Femeile inca iubesc florile🙂 .

    Gabi: Cu mare placere.

  4. Oamenii sunt sensibili! Iata un moment de sensibilitate si la tine! Off,off, sper ca oamenii sa se aplece mai mult spre natura si sa o si protejeze!Un sfat: Ai grija cu fumatul! Chiar ma dezamagesti!:( Am un articol pe blog chiar pe tema asta, sunt convins ca te-ar interesa…O zi minunata iti doresc si ai grija de tine! Cristi..:)

Lasă un răspuns

