Se marita fosta sotie a lui Dan Andronic

Anca si iubitul ei. Adica A2Mi se pare mai interesant titlul asta, decat sa spun ca se marita Anca Alexandrescu, consilierul lui Adrian Nastase. Anuntul se afla pe blogul ei si in ziarul Cancan. Normal ca nu ia un golan sau un coate-goale, ci pe ditamai directorul de la Vodafone, Adrian Dita. Poza am furat-o de pe blogul ei in care scrie „Am sa va anunt din timp cand va fi nunta. Foarte curand…”.Probabil ca nu-l va mai avea nas pe Nastase, ca atunci cand s-a maritat cu Dan Andronic, dar nu pot baga mana-n foc. Imi place ca fostii soti nu sunt certati, ba chiar se au in blogroll. UPDATE: Simona ma anunta ca am fost informat gresit si ca nasii nu au fost sotii Adrian si Dana Nastase. Deci imi cer scuze si revin cu adevaratii nasi. Na, ca mi-am luat-o la final de an. Atunci cine? Posibil sa fi incurcat eu si ca acum nasii sa fie cei care nu au fost 😛 .

4 răspunsuri

  1. Pai cred ca a anuntat special pe blog ca se marita…Dar sa le zicem casa de piatra! Andronic cred ca a aflat vestea in Austria…unde schiaza 🙂
    Cum ar fi sa citim la el pe blog: „se marita fosta mea sotie! Ii urez casa de piatra…bla, bla…” 🙂 Ar fi prea elegant, nu?

  2. teo: casoaie de piatra…la banii lor. am verificat si eu pe blogul lui, dar nimic. doar ca se au in blogroll si-am adaugat la stire. mi se pare interesant.

  3. Tiberiu, o precizare importanta, ca nu e frumos sa modifici biografii: Anca si Dan nu i-au avut nasi pe Adrian si Dana Nastase. Am fost la nunta si stiu. ”Amanuntul” asta ar putea fi interpretat ca d-aia a ajuns Anca in postul de consilier al lui AN, iar Dan tot pe acolo, intr-o perioada.

  4. sa se marite…. de cate ori vrea ea si sa ne lase…

Lasă un răspuns

