Tupeul procesomanului anonim

Tiberiu LOVINEUGEN delceaStie cineva cine-i Eugen Delcea? Pana zilele trecute mai nimeni. Este individul care o ameninta cu puscaria pe bloggerita Andreea Mira pentru ca foloseste substantivul comun Obiectiv in numele blogului. Tupeistul imi scrie (vezi la comentarii la postul Blogger amenintat cu puscaria) si se da celebru, iar pe mine (si pe ceilalti comentatori) ma acuza de anonimat. I-am si raspuns, iar dovada ca este varza la capitolul notorietate este simpla. Am facut doua operatiuni banale. Am dat cautare dupa numele Eugen Delcea si Google a gasit in 0,05 secunde 1.200 de rezultate, apoi dupa Tiberiu Lovin, iar motorul a descoperit in 0,03 secunde 11.700 de rezultate. Deci care-i anonimul? Tupeistul asta de Delcea care se crede un geniu dupa cum se manifesta. Cred ca papagalii in general sunt invatati un singur cuvand: geniu. Apoi il folosesc intr-una. Niste anonimi parliti. Uitati la Delcea cat de tare este el: ii vinde secretele lui Pavel Corut cu 5,5 lei. Eugen: du-te bre la impins netul in alta tara. Aia sigur or sa-ti recunoasca valoarea. Aici esti un biet anonim care se da rotund. Poate esti doar fizic. Ai priceput ceva, bai Delcea? Cand vei invata sa vorbesti civilizat si sa citesti mai treci. NOTA: Am impresia ca-l stiu pe omul asta de undeva. Mi se pare ca se milogea pe la un ziar la care am lucrat sa-i fac recenzia la o carte cu secrete de cativa leuti. Am sa revin daca-mi amintesc.

8 răspunsuri

  1. Eu nu inteleg chestia asta cu drepturi asupra unor cuvinte… E absurd sa nu mai poata nimeni sa foloseasca in scris un anumit cuvant pentru ca l-a inregistrat stiu eu cine… Am mai auzit de cazuri de genul asta peste ocean, dar veneau de la branduri celebre, nu un no name ca asta…

  2. Carina: si omu asta se crede celebru. I-am dovedit inca cat de cunoscut este.

  3. Bravo,tinere,esti cel mai mare si cunoscut ziarist din Romania,l-ai „umilit „pe fostul tau sef,Petre Mihai Bacanu,care are doar 2080 de afisari pe net ! Nu e blogger…Vezi,insa,ce faci cu concurenta,Adi de la Valcea are deja 105.000….
    Un ziarist este un om informat,un blogger se pare ca nu.Ati injurat doua saptamani ,in toate felurile,un om pe care nu-l cunoasteti si v-ati dat cu parerea.O dovada despre nivel si caracter,in conditiile in care aveati toate posibilitatile de informare.De exemplu,sa intrati pe http://www.osim.ro (vi s-a tot spus) si sa va convingeti ca marca Obiectiv imi apartine,e una combinata (nume si sigla) si e cu drept de exclusivitate pe teritoriul Romaniei pentru anumite domenii (inclusiv 41-publicare ON LINE).Deci,in nici un caz nu am confiscat substantivul si adjectivul obiectiv !
    Chiar va era greu sa dati un mail / telefon la OSIM,sa va convingeti ?
    Facandu-ma tataie l-ai jignit si pe seful tau Marius Tuca.Poti sa le ceri scuze si celor anteriori …
    Nu crezi ca te dai cine nu esti cand afirmi,aiurea,ca ti-as fi cerut sa scrii o cronica pentru o carte a Editurii OBIECTIV ? Am cerut doar la doi oameni asa ceva si era la primele carti publicate : lui Gica Voicu (National; a publicat despre primele 3) si lui Cornel Ivanciuc Secretele Terrei-am prezentat cazul).
    In rest,nici nu aveam cum sa aflu de tine ,dar sa-ti mai si cer ceva !!! La Adevarul am lucrat si mergeam apoi la Dumitru Tinu.La Ev.Zilei am lucrat si era acolo Gica Voicu.La Jurnalul am fost si am tot vorbit telefonic cu Marius (Tuca).Cu Ion Cristoiu ma cunosc si discutam telefonic.Sorin Rosca Stanescu a tot incercat sa ma aduca in redactie etc etc.La toti acestia mergeam in birourile lor si nu-l cautam pe necunoscutul Tiberiu Lovin !
    Vezi ca mai exista si lumea reala,nu numai blogosfera…
    Inainte de a mai scrie ceva despre Obiectiv si despre mine te sfatuiesc ca,inainte,sa-i consulti pe cei de la OSIM si un avocat.
    Ce ai face ,in locul meu,cand cineva nu-ti plateste si nu-ti returneaza marfa,iti incalca un drept de proprietate sau te calomniaza/insulta ? Trimiti „gorilele „sau ii dai in judecata ,sperand in realitatea sintagmei „stat de drept „?
    PS.Din „Secretele lui Pavel Corut ” mai exista in stoc cateva sute de exemplare (venite din retele) din 20.000 tiparite.Le-ai fi vandut cu 1.000.000 lei ?!

    Eugen DELCEA

  4. Delcea: 1. Nu sunt cel mai mare si nici cel mai cunoscut ziarist din Romania. Nici macar n-am pomenit asa ceva. Asta-i concluzia ta.
    2. Povestea cu OSIM este mai complicata. Nu asta este interesant ci amenintarile pe care le-ai formulat, bre. Am crezut ca esti mai destupat.
    3. Nu mai pomeni de tataie si jigniri. In momentul in care-ti permiti sa te adresezi astfel unei domnisoare esti mitocan. Simplu. Eu nu o cunosc si nici nu ma intereseaza sa o cunosc si nici pe tine. Am deja mult prea multe cunostinte. Iar n-am sa cer scuze nimanui. De ce? N-am chef sa o fac. E bine?
    4. Treaba cu cronica pentru carte are o „subtilitate”: mi se pare. Asa am scris parca. N-am spus ca-i sigur.
    5. Vai ce amici de soi ai! Sunt impresionat. Aproape sa fac matanii. E treaba ta cum te privesc niste personaje si cu cine vorbesti. Uite ca nu ai intrebat de mine si bine ai facut. Spre deosebire de altii, eu n-am vanat functii. De ce? N-am vrut sa fiu functionar.
    6. Am voie sa fiu obiectiv sau ma dai in judecata?
    7. Evident ca as apela la instanta daca as avea astfel de probleme, dar nu mi-as permite sa tutuiesc o domnisoara si sa o amenint pe motiv ca eu sunt destept si mai batran.
    8.In final, polemica dintre noi se rezuma la cine-i mai cunoscut. Ti-am dat dovada ca eu. In rest…sunt povesti de spus nepotilor de gradinita. Noroc si voie buna.

  5. Mie mi se pare clar un abuz al OSIM care spune ca nu se pot inregistra:
    b) marcile care sunt lipsite de caracter distinctiv ;

    c) marcile care sunt compuse exclusiv din semne sau indicatii devenite uzuale in limbajul curent sau in practicile comerciale loiale si constante;

    Osim ar fi trebuit sa refuze deoarece pe internet marca obiectiv din Sucevava este mai notorie, conform:
    f) existenta unor marci identice sau similare pentru produse sau servicii identice sau similare, apartinand altei persoane decat cea care pretinde ca marca sa este notorie.

    Dar pentru presupunand ca marca a fost obtinuta cu buna credita totusi nu ai urmatoarele drepturi:

    Art.35. – Inregistrarea marcii confera titularului sau un drept exclusiv asupra marcii.

    Titularul marcii poate cere instantei judecãtoresti competente sã interzica tertilor sa foloseasca, in activitatea lor comercialã, fara consimtamantul titularului:

    a) un semn identic cu marca pentru produse sau servicii identice cu acelea pentru care marca a fost inregistrata;

    b) un semn care, datã fiind identitatea sau asemanarea cu marca, ori datã fiind identitatea sau asemanarea produselor sau serviciilor carora li se aplica semnul cu produsele sau serviciile pentru care marca a fost inregistrata, ar produce in perceptia publicului un risc de confuzie, incluzand si riscul de asociere a mãrcii cu semnul ;

    c) un semn identic sau asemanator cu marca pentru produse sau servicii diferite de cele pentru care marca este inregistrata, cand aceasta din urma a dobandit un renume in Romania si daca din folosirea semnului, fara motive intemeiate s-ar putea profita de caracterul distinctiv ori de renumele marcii sau folosirea semnului ar cauza titularului marcii un prejudiciu.

    In aplicarea alin.2, titularul marcii poate cere sã fie interzise tertilor, in special urmatoarele acte:

    a) aplicarea semnului pe produse sau pe ambalaje;

    b) oferirea produselor sau comercializarea ori detinerea lor in acest scop sau, dupa caz, oferirea sau prestarea serviciilor, sub acest semn;

    c) importul sau exportul produselor sub acest semn;

    d) utilizarea semnului pe documente sau pentru publicitate.
    Asadar te rog sa demonstrezi utilizarea comerciala a marcii Obiectiv pe blogul http://www.andreeamira.ro/

    Obiectiv este un semn distinctiv putand servi in comert pentru a desemna destinatia unui sistem de lentile atasat unui aparat foto, articolului 5 d)
    De asemeni este un semn distinctiv care defineste caracteristici ale unui aparat de fotografiat.

    Art.38. – Titularul marcii nu poate cere sa se interzica unui tert sa foloseasca in activitatea sa comerciala:

    c) marca, daca aceasta este necesara pentru a indica destinatia produsului sau serviciului, in special pentru accesorii sau piese detasabile.
    Comentariul este ca blogul respectiv se refera la arta imaginii, si face o referinta la destinatia produsului si serviciilor care se refera la piesa detasabila numita obiectiv.

    Pesupunand ca veti scapa de acutzatia de hartuire si veti demontra ca persoana in cauza a derulat operatiuni comerciale sub denumirea Obiectiv.
    Chiar si in acest caz aveti cel mult voie sa :
    In aplicarea alin.2, titularul marcii poate cere sã fie interzise tertilor, in special urmatoarele acte:

    a) aplicarea semnului pe produse sau pe ambalaje; =>NU vad produsul sau ambalajul respectivului blog.

    b) oferirea produselor sau comercializarea ori detinerea lor in acest scop sau, dupa caz, oferirea sau prestarea serviciilor, sub acest semn; => nu vad acest lucru pe blog

    c) importul sau exportul produselor sub acest semn; => nu vad acest lucru pe acel blog

    d) utilizarea semnului pe documente sau pentru publicitate.
    =>nu vad aplicarea pe documente si nici pe publicitate

    In concluzie, un trol, care harutuieste femei pe internet, ma intreb in ce scop?

  6. Dl.Delcea se agita prea mult! Daca tot e asa mare aparator al legii, sa spuna cum nu are contracte pentru drepturi de autor, sa spuna cum a fost dat in judecata de Romtelecom pentru 9 milioane lei vechi, sa spuna cum are actiuni de dizolvare pe EDEX CART SRL, cum a fost somat de finante pe EDEX COM si EDEX CART! Restul, sunt vrajeli rasuflate!

    • Oana, vezi că ţi se vede pistolul ! Procesul cu Romtelecom l-am câştigat din 2000, SRI-ul n-a aflat ?! Acţiuni de dizolvare n-au existat, nici somări, cele două firme stau ferme, cum îţi place…În ce priveşte drepturile de autor, dl. Florin Gheorghiţă afirma că sunt „mai serios ca NASA şi Flying Saucers”, cu care colaborează de 40 ani. Domnia sa este printre cei mai mari ufologi ai Lumii. Alte minciuni de demontat ?

Lasă un comentariu