Bozgori cu tupeu de autonomie

Mitingul de ieri de la Sf Gheorghe si autonomia lor cu totStiti prea bine ca maghiarii din Sfantul Gheorghe s-au adunat la strigatul de lupta al Consiliului Secuiesc pentru a felicita Kosovo ca s-a autoproclamat stat. Daca ar fi aprins o lumanare si ar fi plecat acasa, eu n-as fi scris nimic. Doar ca ma uit la Realitatea tv si vad un bozgor (vezi definitie) care spune ca vrea autonomie si guvernare proprie, adica un parlament si ce mai trebuie. N-am retinut cum il cheama pe individ ca l-as fi pomenit cu majuscule si i-as fi cumparat urgent bilet pentru Ungaria. Numai dus. Si uite asa am juns sa le dau dreptate lui Vadim, Funar si Ludovic Orban care cer scoaterea UDMR de la guvernare. Prea au tupeu minoritarii astia. Eu zic ca este momentul sa spunem stop. Ne-am plictisit destul incercand sa descifram ce vor sa balbaie. Acum am inteles. Doresc autonomie (vezi site-ul lor). Pai o au deja in Ungaria. In loc sa fie multumiti ca au o sumedenie de facilitati in Romania, bozgorii astia incep sa ma calce pe nervi cu autonomia lor. Nu le este de ajuns ca au partid la guvernare (eu am auzit doar in Romania aberatia asta) si ca UDMR se baga mereu in fata strigand ca poate guverna singura tara asta. Nu o sa va roage nimeni sa faceti asta. Va spun eu cum ar fi intelept sa faceti: baga-ti-va mintile-n cap si stati in banca voastra. Nimeni nu va face niciun rau acum, dar daca veti continua asa sunt convins ca se vor gasi cativa care sa va arate drumul spre poporul vostru. Si nu cu blandete, ci cu suturi in fund. Si aia care vor autonomie merita cu varf si indesat sa sughite de la spiturile-n dos. NOTA:  Mi se pare mie sau  dorinta lor inseamna incalcarea Constitutiei? Daca nu mi se pare, solicit (ma aude cineva?) sa fie luati la intrebari organizatorii. Democratia este buna pana nu ti se urca la cap. Ca final: eu n-am nimic cu nicio minoritate, dar sa stea naibii in banca ei ca exista si niste legi in tara asta. Asa cum stau si romanii si nu le dau foc la valiza aiurea.

10 Răspunsuri

  1. Eu zic sa ii punem in trenuri pe toti si la se zicem bye bye.

  2. Destepti oameni… Si, ce, o sa ramenm 19 milioane de romani, unii ca acum, mai normali sau nu, iar altii sa omoare in continuare studenti la disocteci din Galati si altele cate 5 contra 1. Sau… A fi roman nu inseamna a avea ceva in comun cu restul romanilor sau a te simti legat de cei din jur. La fel cum a pleca in strainatate nu este echivalent cu a te imprieteni cu multi localnici sau vestici sau chiar estici, numarul prietenilor fiind cam peste tot constant-c`est bizzare, n`est ce pas? Inseamna doar ca cei cu care lucrezi nu se afla in tara ta… si… pentru o valorificare maxima a potentialului tau, tre sa misti fundu si sa te apuci de treaba. La propriu, la figurat, in cazu ultim ambele.
    Si, daca nu cunoasteti evrei, fara a generaliza, va spun eu ca le-ati vazut poate doar partea orientala, evaziva, inchisa, distanta, dar cand ii veti vedea si la munca veti intelege ca sunt mai europeni ca multi romani. De sasi ce sa zic, numai de bine, tiganii nu sunt toti la fel, iar de turci si greci vad ca nu ziceti nika, desi multi sunt la fel ca romanii nostri mai… mai asa…
    Succes!

  3. Sunt de acord cu tine… ma delcar in orice clipa deschisa la a castiga dreptatea in tara aceasta! Si daca asta inseamna a cumpara bilete pentru multi…ma sacrific, doar sa-i vad dusi la ai lor!😉 Toate cele bune!!!

  4. Muie la bozgori!!!!!!!!!

  5. In primul rand sa ii fim recunoscatori lui Basescu pentru ca nu le-a oferit aceasta posibilitate de autonomie, dar totusi ar trebui exilati un ungaria FUTULE MAMA LOR DE BOZGORI BORATI… PLECATI MA SA NU VA MAI AUD FUTAVA DUMNEZEU MAICII DOMNULUI de ratati care cred ca au autonomie, CUM SA IMI ZICA MIE UN BOZGOR: FA AIA SI FA CEALALTA PT CA ASA AM ZIS EU… marsh…intai ar trebui batuti ca sa plece de buna voie:))

  6. Eu zic sa le bagam la toti pula in GURAAAA =))))

  7. Ce fain ar fi sa vorbim toti maghiara si Romania sa se numeasca Ungaria si sa ii dam afara pe romani? PAI CE ASTEPTAM FRATILOR? 10 vs 1 de 10 ori pe zi inseamna -10 bozgori deci treceti la treaba dak vreti sa avem o tara curata:))

  8. Ce fain ar fi sa te vad ars pe rug, mai ungurule. Cacat cu ochi ce esti. Daca vrei autonomie, strazile numite in maghiara, scoli in maghiara , presedinte maghiar atunci dute-n Ungaria! Ai ce vrei acolo.

Lasă un răspuns

