Tupeu a la Ilie Nastase&Ion Tiriac

Ilie Nastase si jurnalistul de la EvzFantastic! Marius Chican, ziaristul de la Evz amenintat de Ilie Nastase si de Ion Tiriac, a fost la 100% cu Robert Turcescu pe tema acestui scandal. Invitat in studio Ilie Nastase. Jurnalistul si-a demonstrat teoria cu facturile umflate cu 200.000 de euro pentru Federatia Romana de Tenis la organizarea Cupei Davis, in schimb Ilie Nastase a povestit cum l-a amenintat el cu moartea pe gazetar. „I-am spus fratelui sau (nr. Daniel) ca daca-mi distruge familia eu ii omor pe toti. Mi-am creat foarte greu aceasta familie. Din cauza acestui articol m-am certat cu sotia pana la 4 dimineata”, s-a plans fostul tenisman. Apoi s-a scandalizat ca Ion Tiriac da publicitate de 1 milion de euro anula catre Ringier, ia angajatii de aici isi permit sa scrie de rau. „Nu aveti voie sa faceti asa ceva!” crede ex-sportivul. Ei bine, ziaristii au voie ca doar cele doua departamente sunt separate. Nu-ti convine asa? Ok. Nu mai dai publicitate daca ai impresia ca astfel iti cumperi linistea. Din pacate asa fac majoritatea clientilor de la ziar sau televiziune. A intervenit si Ion Tiriac – rar la vorba – care s-a dat rotund. „Pe mine nu m-a facut Romania si nici Spania. Pe mine m-am facut eu”, a sustinut singurul om care s-a nascut fara mama si tata, ci din propria minte nefacuta. Senzational! Asta-i de bula la Academia Catavencu. Oricum, nici el nu accepta critciel de la un neica nimeni, adica de la gazetarul mentionat, si nici dialogul: Turcescu s-a trezit telefonul inchis in nas🙂 . Astia chiar au au tupeu! Noroc cu fostul meu coleg care a scazut cheltuielile cu 200.000 de euro, facturi umflate dupa cum a demonstrat. UPDATE: Scrie si Hotnews despre acest subiect cu detalii si un video cu amenintarile lui Nastase si obraznicia lui Tiriac de a spune ca ziaristul este incompetent, care „habar nu are de ce vorbeste”, iar geniul financiar l-a luat deoparte sa-i bage ceva in cap.

Lasă un răspuns

