Cine-i Sanziana?

Eleva SanzianaDr Andrei cu spatele si Roxana de la B1 tvDupa cum m-am laudat, dimineata am fost la filmarile pentru emisiunea 9595 a doctorului Andrei, de la Antena 1. Uite aici am gasit o scolarita pierduta care mi-a spus ca o cheama Sanziana. Eu sunt cam pe dinafara cu figurile noi, dar fetita mi se pare cunoscuta. Cine o poate identifica? Sorry de calitatea pozei.

Nastase este noul presedinte al Consiliul National PSD

Bloggerul Adrian NastaseUPDATE: Iar am avut dreptate.Nastase chiar a fost ales presedinte. Asa mi-a spus cineva care a numarat voturile inainte de exprimare. Ia sa vedem daca numaratul outelor se potriveste cu socotirea voturilor. Este asadar doar un zvon. Nu luati informatia de buna pana nu auziti si vedeti la televizor. Cred insa ca am dat stirea in premiera 🙂 . NOTA: Unii spun ca ma insel si ca Nastaseva fi doar vicepresedinte. Pai cum sa ma insel eu? Eu doar vehiculez informatii, asa cum le primesc 🙂 . Nu eu stabilesc care-i adevarul.

Problema Kosovo incinge lumea

Kosovo devine o problema din ce in ce mai complicata. In primele momente de la declararea independentei m-am gandit a este rost de un nou razboi si se pare ca asta urmeaza. Marile puteri s-au impartit in tabere: America si mare parte din Europa au apaludat ruperea provinciei Kosovo de Serbia, pe cand Rusia si China s-au uitat stramb. Acum, sarbii au incendiat Ambasada SUA, iar americanii au considerat intolerabila aceasta situatie. Gandind la rece, inclin sa le dau dreptate sarblor. Granitele inviolabile au fost violate. Asta cred ca este adevarul. Dar care este interesul dezbinarii Serbiei si provocarea unui conflict armat?Pentru ca aici se va ajunge. Ciudata este pozitia Rusiei, care atunci cand Tansnistria s-a autoproclamat stat in Republica Moldova au sustinut acest vio al granitelor. Deci care-i interesul?