Trageti o gura de oxigen!

V-am povestit mai jos de plimbarea mea de week end pe la Bran-Moeciu de Jos si de Sus-Dambovicioara. Acum va dau o gura de oxigen din fata vilei unde am stat (Pui de Urs). Un tur scurt (nu mai aveam memorie pe telefon) . Priviti si mai ales  ascultati. Stati! Pe rand si doar la sfarsit de saptamana. Nu fugiti acolo in timpul programului🙂 . Doar respirati!

3 Răspunsuri

  1. totusi prefer gura de oxigen de la vatra dornei, sau de langa paltinis …

  2. Eu am alta dilema! Sunt satula de bran-moeciu si restu asa incat vreau alte informatii! Cu ce telefon ai filmat ? Imagine este foarte clara!

  3. Nokia N70. Este super. Recunosc. Se poate insa si mai bine.

Lasă un răspuns

