„Voiculescu o sa-si roada dosarul la azil”

Unii au expresii geniale. Ultima a venit de la Mircea Dinescu, care a spus la Realitatea tv ca, dupa desfiintarea CNSAS, toate cladirile institutiei „ilegale” „or fie transformate in azile pentru batrani. Sa stea acolo Voiculescu si sa-si roada dosarul”, a aruncat-o Dinescu. Uite asa ajungi sa-i iubesti pe unii.

Dinescu si-a tras emisiunea la Realitatea

Dupa ce a fost concediat de la CNSAS de Curtea neConstitutionala, Mircea Dinescu a declarat la emisiunea lui Stelian Tanase ca-n curand (circa doua saptamani) o sa aiba si el una bucata timp de emisie la Realitatea tv. „Voi citi poezii, nu numai scrise de mine. La 12 fara cinci noaptea”, a spus Dinescu, fara a preciza ce altceva o sa mai contina emisiunea.

M-am bagat la RoBlogFest

ConcursMa gasiti dupa o simpla cautarea prin categoriile din imagine dupa Lovin. Dupa ce ma gasiti sunteti obligati sa ma votati. Helllo! Glumesc. Votati-ma doar daca aveti chef. Eu particip la oha. Stiu ca-s bun si n-am nevoie de confirmari 🙂 , dar n-ar strica. UPDATE: Din pacate, site-ul roblogfest merge destul de ciudat, iar cei care doresc sa voteze trebuie sa-si faca un cont. Mi se pare cam aiurea. Adica organizatorul obtine trafic si nu-i este de ajuns, ci vrea si utilizatori. Suna de rasuna.

Mi-am luat laptop. Altul

Laptopul no 2 s-a infipt in casa mea. Primul a iesit la pensie, asa ca mai voi distra de minune cu copilasul asta minunat…momentan. Va spun pentru ca este minunat sa stii ca poti pleca in delegatie si sa faci treaba cu el pe tren dar si sa va tin la curent cu ultimele noutati pe care le adulmec. Impart asadar bucuria cu voi, dupa ce acum patru luni o imparteam cand mi-am tras un calculator nou. O caruta de bani. Haideti sa va linistesc. Ambele scule m-au cstat 1000 de euro. De ce asa putin (si sunt bune ca nu-s second si le mai bunghesc si eu)? Pentru ca sunt un bun negustor 🙂 si stiu sa prind ofertele din zbor. Ma retrag cateva minute sa inchin un pahar de ceai in sanatatea voastra si a mea.

Revolta poporului

Desfiintarea colegiului care se ocupa cu deconspirarea turnatorilor si securistilor a provocat reactia visata de Mircea Dinescu:  revolta populara. 23 de organizatii serioase vor presta incepand cu ziua de duminica pentru continuarea deconspirarii securistilor si revocarea magistratilor Curtii Constitutionale si a avocatului poporului. Pe ei, pe mama lor de talhari 🙂 .Uite de aia imi place in Romania. Pot sa strigi, chiar daca am impresia ca e degeaba. Sursa si stirea completa pe Hotnews.

O fi proasta Curtea Constitutionala?

comunicatTot nu-mi ies din cap niste intrebari legate de desfiintarea CNSAS. Una: O fi proasta Curtea Constitutionala? Institutia asta trebuie sa vad daca legile azvarlite de parlament peste populatie sunt constitutionale sau nu. Pai, timp de opt ani a fost o lege buna, iar acum s-au trezit judecatorii aia antipatici sa spuna ca nu?!? Deci e proasta sau nu? Astept raspuns. Apropos, prostia este constitutionala?

„Miss Sherlock Holmes” a ajuns sef la Realitatea-Catavencu

Astazi este prima zi de manager la Realitatea-Catavencu a Emiliei Sercan – supranumita „Miss Sherlock Holmesc”de revista interna a Ringier (pe vremea cand era sef la investigatii EVz, iar aia nu aveau cu ce umple paginile gazetei slabute rau). Poate cel mai necunoscut director general de televiziune a spus despre ea ca „poate este cel mai bun ziarist de investigatii” (Tatarus de la Realitatea tv) . El este prea putin cititor de presa pentru a formula o asmenea aberatie, dar mi-a amintit de articolul pe trei sau patru pagini din revistuta elvetiana cu Miss Holmes in fata careia infractorii tremurau la interogatorii, iar personaje importante isi dadeau demisia dupa ce se apuca ea de bagat corcoduse in Evz (nu toate erau rele, sa fiu sincer). Asa scrie acolo. Eu nu-mi amintesc de nici un sefulet cat de mic care sa fi demisionat dupa articolele ei si nici nu-mi pot imagina infractori tremurand pentru ca deja tremur de ras. Am sa revin la vorba lui Pavel Lucescu care spunea despre SRS ca este un tantar de presa. Cred ca aici vorbim de o musculita. Iar musculitele se aduna in general in jurul….Aici este intrebarea de 100 de puncte pentru cartela de paine 🙂 . Public dovada geniului investigatiilor pe care l-a luat SOV sa-l puna in fruntea celei mai performate echipe de talmes-balmes. Cica-i da 5000 de coco. Sorine (am vazut ca toti iti spun asa in trustul tau): vreau si eu 10.000 sa fiu sefu’ ei o luna. Iti promit ca vei face economie de 5000 in felul asta si ca vei avea altceva decat gargauni unui asemenea investigator feroce. Vrei sa ai probleme cu justitia pentru ca vor muri de la tremurat toti infractorii interogati de Holmes (sau se scrie Homeless)? PS Astept lista celor care vor face parte din echipa lui Sercan. Eu stiu ca toti aia buni sunt in alta parte, iar singurul care a vrut sa se duca acolo a renuntat cand a vazut ce sef are.

Cu cine votam?

Imagine digitallightsIntrebarea asta a pus-o Mihnea pe site-ul sau si a adunat raspunsurile la un sondaj care a durat doua saptamani. Eu nu va zic rezultatul pentru ca este secret de serviciu. In schimb, daca dati click pe imagine o sa aflati, iar mai multe amanunte pe site-ul autorului. Mi s-a parut senzational scorul obtinut de PC: zero barat.

Marele pot a fost castigat de Guvern

Stiti probabil ca marele pot la 6/49 l-a castigat un cetatean strain care s-a stabilit in Romania acum 17 ani, impreuna cu sotia si copilasii. Povestea celor 9,3 milioane de euro este banala. De fapt, marele pot l-a castigat Guvernul Romaniei care si-a alocat pentru imagine 14 milioane de euro. Fara extrageri, emotii si balbe in direct. Uite aici se umbla la bile, nu la loterie. Aici totul este manual, exact ceea ce fac si aia care ne guverneaza. Doar manual. Sa nu ii scuipi pe astia care stiu doar sa mareasca preturile dar vor sa ne xeplice pe 14 milioane de euro ce frumos o ducem? Sursa: Hotnews.

Sondaj pro si contra CNSAS

Sondaj Reporter VirtualPana se misca administratorul de la petitii online sa aprobe petitia impotriva desfiintare CNSAS, pe site-ul Reporter Virtual gasiti un sondaj: „Vreti sau nu desfiintarea CNSAS?”. Aveti patru variante de raspuns.