Un film de (re)vazut

Sapte minute si 46 de secunde Doar atat va cer. Trebuie sa (re)vedeti filmul asta. Este vorba pe Petre Tutea si Emil Cioran.

Provocarea pentru Adrian Nastase

Dupa alegerea sa in fruntea Consiliului National al PSD, Adrian Nastase a multumit bloggerilor pentru „sprijinul pe care mi l-ati acordat – prin dialog si sugestii – in ultimile luni”. Eu l-am provocat sa invite bloggerii la o cafea in Zambaccian. Nu stiu cand imi va aproba comentariul si daca-si va face loc in sufragerie penru asemenea eveniment. Astept reactia.

Leapsa nervoasa

Am primit de la Diana o leapsa interesanta cu lucrurile care ma enerveaza.Trebuie insa sa marturisesc ca ma enerveaza cam tot ce o indispune pe Diana. Am sa fac o lista in completarea celor subliniate de ea.

– prostii si incompetenta,

– pupincuristii si parvenitii,

– politicienii, Guvernul, Parlamentul si administratiile din orice domeniu de stat,

– figurantii si soferii care-si parcheaza masinile aiurea,

– manelele si muzica data la maxim,

– femeile isterice, cicalitoare si geloase, 

– taxele aberante si legile strambe,

– „operele de arta” amplasate pe strada,

– mizeria si mizerabilii Ma opresc aici pentru ca risc sa ma enervez 🙂 numai cand ma gandesc cate lucruri ma enerveaza. Din fericire, sunt un tip calm, care trece peste toate astea cu un zambet si cateva injuraturi in gand, apoi pe blog. Poate prelua leapsa oricine n-are ce face si se enerveaza de la fleacurile cu care ne confruntam zilnic, iar in felul asta ii este afectata sanatatea 🙂 . Cine se baga? 

Mi se pare sau Geoana este prost?

Mi s-a parut ca a aratat un ban de metal in loc de 1 leu de hartie. Deci nu-i chiar asa prost. A spus insa ” am o moneda de 1 leu”, iar asta era doar pe vremea lui Ceasca. PS Am sters primul post din eroarea si acum refac. C’est la vie. Multumesc Monstrului 🙂 .

Marturisire: iubesc un barbat

Impreuna cu Dan Puric si Claudiu…si sunt convins ca nu sunt singurul care-l iubeste dintre barbati sau femei. Este vorba de Dan Puric, un roman care nu are nevoie de nioco descriere. Pe scena este senzational, in viata este si mai si. Este un tip incredibil! Cu toate ca este micut si tras ca prin inel, Dan Puric are harul de a aduna masele, de ale mobiliza, de a le captiva, de a le face sa rada si imediat sa planga. Este un tip cu carisma…cum n-am mai intalnit. Vineri seara am avut ocazia sa-l vad, sa-l pipai si sa strig „este!”. Am stat la aceeasi masa, am vorbit si mai mult l-am ascultat. A fost un show total. A spus cateva chestii senzationale din dialogurile sale cu Gigi Becali, care, culmea, s-a dovedit un admirator al lui Dan Puric, iar acum au ajuns sa-si spuna Dan si Gigi. Nu va spun restul discutiilor dintre ei pentru ca inca nu am permisiunea. Va spun doar ca-l imita perfect pe Jiji. In rest, artistul total a povestit tot felul de intamplari care nu au niciun farmec scrise. Trebuia sa fiti acolo. M-a amuzat telefonul lui, care este o panarama de maxim un milion de lei vechi. Chiar el spune ca-i jalnic, dar lui ii ajunge.  „Iata cate poate spune un roman cand tace” a fost vorba care l-a impresionat la Chisinau dupa un spectacol de-a sau. Sar de la una la alta si stiu asta, dar este un personaj prea complex sa-l ingramadesti intr-un post, un articol sau o emisiune tv. Pe scurt, asta este un barbat pe care-l iubesc si sper ca sunt destui romani ca mine care sa-l iubeasca. Si este singurul pentru care as sari in foc daca mi-ar spune. NOTA: La masa de „La Mama” nu am fost singur cu el, ci cu inca 20 de persoane fascinate de Dan Puric (atentie! pe 12 martie are spectacol la Teatrul National). Evident ca n-am fost la cursuri, ci am beut nitel Chiati cu ocazia altui barbat pe care trebuie sa recunosc ca-l iubesc. Este vorba de fratele meu Claudiu, care a implinit 35 de ani, si s-a gandit sa-si scoata prietenii la o masa imbelsugata. Maine veti vedea si poza cu noi trei si panarama de telefon 🙂 . UPDATE. Din pacate telefonul nu se vede in poza si au inceput intrebarile pe mess daca-s gay. Asa ca trebuie sa fac si precizarea asta: sunt insurat si nu de forma, apoi nu-s gay. Sa fie clar. Am mai iubit multi barbati. Unul dintre ei este Petre Tutea, care ma facea fericit cand il vedeam stand in pat cu caciulita aia caraghioasa. Dar ce spunea…era…as putea eu scie aici? Nope. Este de nereprodus in scris. Doar filmul poate spune mai mult.

Geoana a ramas cu sexul

Prostanacul Mircea Geoana s-a apucat sa faca o gluma despre sex in fata venerabilului Ion Iliescu si a ramas cu gluma sa. Intre timp, Adrian Nastase a revenit in lumina reflectoarelor de la PSD, un prim pas in inlocuirea lui Geoana din fruntea partidului. Sa va reamintesc: eu am pariat de joi pe Nastase, iar vineri am dat stirea cu doua ore inainte de a se intampla. Ma refer la alegerea sa in functia de presedinte al Consiliul National al PSD. Acum scriu despre Geoana asteptand ca Mihnea sa dea bere 🙂 .

Accident mortal cu baiatul vitreg al Elenei Udrea

Alin Cocos, fiul vitreg al Elenei Udrea, a fost implicat intr-un accident mortal: o femeie si un copil au murit in urma impactului. Din informatiile de pana acum, vinovat de accident este soferul Daciei care s-a tamponat cu autoturismul AUDI condus de Cocos junior incercand o schimbare de directie fara sa se asigure. Pustiul vitreg al Elenei Udrea este internat la Spitalul Judetean din Ploiesti, dar ranile sale sunt usoare.