Blog închis. Acum sunt pe ReporterVirtual.ro

site si blogPenultimul post a fost cam lung, asa ca voi sintetiza acum: m-am mutat de pe wordpress pe .ro. Ma gasiti de azi pe Reporter Virtual , unde exista si sectiunea pentru blog (cel de aici mutat acolo +news).  De astazi am dat drumul la caini si-am incalecat sper pe un pur sange pentru a fi „Pe urmele stirilor”, noul motto Reporter Virtual. UPDATE: Ce-am produs la „noul loc de munca”: Cristian Topescu va fi seful suplimentului sportiv de la Adevarul. Este exclusivitate. Ia sa vaz cine citeaza Reporter Virtual 🙂 . (Asta-i doar una dintre informatii). UPDATE la doua saptamani: imi lipseste wordpress, dar voi inca nu ati percutat ca m-am mutat, asa ca ati mai venit de 7000 de ori pe la mine in 15 zile. Sa repet? Mai gasiti pe www.reportervirtual.ro , unde sper sa va placa la fel de mult ca aici.

3 răspunsuri

  1. poti gasi parerea mea pe vechiul tau blog. Numita Ada Roseti care te incanta atat de tare se numeste de fapt Alexandra Tiganas si e o ilustra necunoscuta, un nimeni cu ifose, care recunoaste ca nu e critic de film. E doar o fandosita care prin pilarie a ajuns la Discovery si acum se crede foarte importanta. O parvenita,ca atatia altii.

  2. Cat trebuie sa mai asteptam ca pe strada sa nu mai auzim fel si fel de porcarii spuse de niste dezaxati? Intra pe http://www.momentevesele.ro si citeste pamfletul in versuri “Era tot ce ne lipsea “

  3. Daltonistul si politaiul!!!

    La un semafor, un domn trece pe rosu…deodata se aude cum fluiera politaiul!!!
    Domnule, dumneavoastra nu ati vazut ca este rosu, de ce ati trecut?
    Vai, da ma scuzati, stiti eu sunt daltonist!
    Si ce la voi acolo in daltonia sau de unde zici ca esti nu sunt semafoare!!!

Lasă un comentariu