Brazi in loc de net si munca

Leo la Moeciu de SusUPDATE: Duminica a ora 9.00, cativa fulgi s-au ratacit la Moeciu, iar astazi parca m-au urmarit la Bucuresti, tot la 9.00.Diferenta: acolo iti venea sa te arunci in bratele fulgilor, iar in Capitala sa injuri traficul infernal. Timp de doua zile mi-am permis renunt la net si munca. Am inlocuit scrisul cu mirosul de brad si nu numai. Bran-Moeciu de sus si de jos-Dambovicioara. Asta a fost traseul care m-a ingropat cu frumusetea locurilor. Din nou. Prea putin insa. Si nici n-am putut sa am privirea mirata a lui Leo (cainele meu pentru „inculti”🙂 , il vedeti si-n poza) care nu stia ce OZN merge pe un drum de tara in Moeciu de sus. Era doar o caruta care cara iarna, lemne si un pusti cu tatal sau. La Damboviciora am mai vazut o „minune”: o caprioara care a trecut ca o naluca pe langa masinile noastre. Sunt doar fragmente din cele doua zile fara site, blog, ziar si nebunia cotidiana. Doua zile care miros a brad, a lemn ars, a palinca fiarta, a sunca „de la soacra”, a munte si a tot de ceea ce fugim pentru a ne cufunda in praf, in poluare pana-n maduva oaselor, in intoxicari virtuale sau televizate, in lupta prosteasca pentru un ban in plus. Fara liniste insa, fara arome si bucuria de trai simplu.

2 Răspunsuri

  1. M-a emotionat povestea ta de la munte.Ai descris asa de frumos brazii,ozeneul care l-a mirat pe Leo ,caprioara care a trecut ca o naluca…e ca si cand as fi fost si eu la munte.Stii ca m-ai facut sa plang?

  2. Gabi: si cand te gandesti ca a fost si mai frumos! Acum stiu….

Lasă un răspuns

