Mi se pare sau Geoana este prost?

Mi s-a parut ca a aratat un ban de metal in loc de 1 leu de hartie. Deci nu-i chiar asa prost. A spus insa ” am o moneda de 1 leu”, iar asta era doar pe vremea lui Ceasca. PS Am sters primul post din eroarea si acum refac. C’est la vie. Multumesc Monstrului🙂 .

3 Răspunsuri

  1. Eu am vazut azi dimineata la RTV si avea o bancnota de 1 RON.

  2. a fost si mai si. A spus „in mana am o moneda de 1 leu”. Si avea de fapt …o bancnota de 1 leu nu o moneda, cum spusese.
    Vorbeste gura fara el, saracu.

  3. era…. ”bancnota cu greutate”, -greutate monetara d’le- 🙂 daca omul e obisnuit sa umble cu euro….🙂 ….cu un ochi la slanina si cu altul la faina…
    si voi ce rai sunteti d’lor🙂

Lasă un răspuns

