Leapsa nervoasa

Am primit de la Diana o leapsa interesanta cu lucrurile care ma enerveaza.Trebuie insa sa marturisesc ca ma enerveaza cam tot ce o indispune pe Diana. Am sa fac o lista in completarea celor subliniate de ea.

– prostii si incompetenta,

– pupincuristii si parvenitii,

– politicienii, Guvernul, Parlamentul si administratiile din orice domeniu de stat,

– figurantii si soferii care-si parcheaza masinile aiurea,

– manelele si muzica data la maxim,

– femeile isterice, cicalitoare si geloase, 

– taxele aberante si legile strambe,

– „operele de arta” amplasate pe strada,

– mizeria si mizerabilii Ma opresc aici pentru ca risc sa ma enervez🙂 numai cand ma gandesc cate lucruri ma enerveaza. Din fericire, sunt un tip calm, care trece peste toate astea cu un zambet si cateva injuraturi in gand, apoi pe blog. Poate prelua leapsa oricine n-are ce face si se enerveaza de la fleacurile cu care ne confruntam zilnic, iar in felul asta ii este afectata sanatatea🙂 . Cine se baga? 

2 Răspunsuri

  1. -lingusirea,pupincurismul
    -ipocrizia,minciuna
    -prostia mea
    -politicienii si jocurile lor necinstite
    -patronii care-si trateaza angajatii ca pe niste rahati si salariile de rahat
    -saracia si urmarile ei
    -o parte a mass-mediei care se ocupa de manipulare si indobitocirea noastra
    -asa-zisii intelectuali care se cred fiinte superioare .
    Mai am si altele care ma enerveaza.

  2. Am avut o tentativa, dar mi-e lehamite…sunt destule…mult prea multe…dar cel mai tare si mai tare ma enerveaza oamenii care pun etichete si ii judeca pe altii cu rautate. A…si ma mai enerveaza groaznic prostia. Iar combinatia dintre prostie si rautate imi provoaca bube pe creier…

Lasă un răspuns

