Marturisire: iubesc un barbat

Impreuna cu Dan Puric si Claudiu…si sunt convins ca nu sunt singurul care-l iubeste dintre barbati sau femei. Este vorba de Dan Puric, un roman care nu are nevoie de nioco descriere. Pe scena este senzational, in viata este si mai si. Este un tip incredibil! Cu toate ca este micut si tras ca prin inel, Dan Puric are harul de a aduna masele, de ale mobiliza, de a le captiva, de a le face sa rada si imediat sa planga. Este un tip cu carisma…cum n-am mai intalnit. Vineri seara am avut ocazia sa-l vad, sa-l pipai si sa strig „este!”. Am stat la aceeasi masa, am vorbit si mai mult l-am ascultat. A fost un show total. A spus cateva chestii senzationale din dialogurile sale cu Gigi Becali, care, culmea, s-a dovedit un admirator al lui Dan Puric, iar acum au ajuns sa-si spuna Dan si Gigi. Nu va spun restul discutiilor dintre ei pentru ca inca nu am permisiunea. Va spun doar ca-l imita perfect pe Jiji. In rest, artistul total a povestit tot felul de intamplari care nu au niciun farmec scrise. Trebuia sa fiti acolo. M-a amuzat telefonul lui, care este o panarama de maxim un milion de lei vechi. Chiar el spune ca-i jalnic, dar lui ii ajunge.  „Iata cate poate spune un roman cand tace” a fost vorba care l-a impresionat la Chisinau dupa un spectacol de-a sau. Sar de la una la alta si stiu asta, dar este un personaj prea complex sa-l ingramadesti intr-un post, un articol sau o emisiune tv. Pe scurt, asta este un barbat pe care-l iubesc si sper ca sunt destui romani ca mine care sa-l iubeasca. Si este singurul pentru care as sari in foc daca mi-ar spune. NOTA: La masa de „La Mama” nu am fost singur cu el, ci cu inca 20 de persoane fascinate de Dan Puric (atentie! pe 12 martie are spectacol la Teatrul National). Evident ca n-am fost la cursuri, ci am beut nitel Chiati cu ocazia altui barbat pe care trebuie sa recunosc ca-l iubesc. Este vorba de fratele meu Claudiu, care a implinit 35 de ani, si s-a gandit sa-si scoata prietenii la o masa imbelsugata. Maine veti vedea si poza cu noi trei si panarama de telefon🙂 . UPDATE. Din pacate telefonul nu se vede in poza si au inceput intrebarile pe mess daca-s gay. Asa ca trebuie sa fac si precizarea asta: sunt insurat si nu de forma, apoi nu-s gay. Sa fie clar. Am mai iubit multi barbati. Unul dintre ei este Petre Tutea, care ma facea fericit cand il vedeam stand in pat cu caciulita aia caraghioasa. Dar ce spunea…era…as putea eu scie aici? Nope. Este de nereprodus in scris. Doar filmul poate spune mai mult.

9 Răspunsuri

  1. In primul rand La multi ani pentru fratele tau!Multa sanatate,bucurii.in al doilea rand despre marturisirea ca-l iubesti pe Dan Puric.Si mie imi place de el,l-am vazut la TVR mai demult.Trebuie sa iubim,asta nu e acelasi lucru cu sexul.Suntem prea rai sau cu probleme multe si nu avem timp sa iubim.Stii ca poti iubi si o frunza ?O poezie?Un nor?Nu trebuie sa ne fie jena sa spunem ce simtim ,chiar daca stim ca vom fi ironizati sau considerati ciudatenii.Nici nu stii ce minunat e !

  2. you lucky guy! cu dan puric vei petrece mereu momente de colectie.

  3. Ana: recunosc. asa este. Dan Puric ste un tip genial, dupa mine.

  4. Ai de fac comentarii rautacioase dupa delcaratia ta de iubire sint cam redusi mintal sau cel putin teribil de ignoranti. Bre, sint vreo cinci feluri de iubire, daca imi aduc aminte bine din antici: filio, agape, eros… Ia completati voi! :)))

  5. La multi ani fratelui tau, zic si eu, in primul rand! Cat despre Dan Puric, este, intr-adevar un om extrem de carismatic…Am fost insa de-a dreptul socata cand l-am vazut in „cardasie” cu Gigi Becali..Nu stiu care au fost ratiunile, nu stiu care mai sunt relatiile intre ei doi..ar fi interesant, poate, de stiut, daca poti sa ne spui ceva.

  6. La multi ani pentru frate!
    Cat depre Dan Puric…nu l-am cunoscut personal, dar am auzit numai lucruri extraordinare despre ce a facut si cine e si cum e, de la oameni care au avut placerea sa stea langa el. Inteleg ca este un tip de milioane.

  7. Diana: N-are nicio trebea cu Gigi.
    Teo: Multumesc. Un tip de miliarde sau poate mai mult . Intr-adevar.

  8. Il cunosc foarte bine pe Dan Puric si stiu dedesubturile „legaturii” sale cu Gigi Becali. Am pus ghilimele, pentru ca, in fapt, nu exista nici o legatura. Becali a incercat sa-l foloseasca pe Puric pentru imagine, iar artistul nostru, care e un spirit dezinvolt si generos, a participat la o singura conferinta pe teme legate de Biserica la care a fost si Becali, dar a refuzat orice inregimentare. Puric e un tip destept si necorupt, deci nu poate fi agatat in vreun fel de latifundiarul din Pipera. Ca Becali il cauta des sa-i ceara parerea sau sa-i propuna diverse, e adevarat. Dar la fel de adevarat este ca Puric nu face parte din PNG si nu s-a manifestat niciodata in favoarea lui Becali sau a partidului sau. „Politica” lui Dan Puric este apologia crestinismului. Pe care o face cu indrumarea duhovnicului.

  9. DAN PURIC E UN MODEL.
    N-ARE LEGATURA CU GIGI–STIU CA-I FACE CURTE PT A INTRA IN PARTID SAU A CONDUCE O TELEVIZIUNE, DAR D.P. NU A MUSCAT DIN CASCAVAL.EL RAMANE ARTIST, CONTIINTA, MODEL

Lasă un răspuns

