M-am bagat la RoBlogFest

ConcursMa gasiti dupa o simpla cautarea prin categoriile din imagine dupa Lovin. Dupa ce ma gasiti sunteti obligati sa ma votati. Helllo! Glumesc. Votati-ma doar daca aveti chef. Eu particip la oha. Stiu ca-s bun si n-am nevoie de confirmari 🙂 , dar n-ar strica. UPDATE: Din pacate, site-ul roblogfest merge destul de ciudat, iar cei care doresc sa voteze trebuie sa-si faca un cont. Mi se pare cam aiurea. Adica organizatorul obtine trafic si nu-i este de ajuns, ci vrea si utilizatori. Suna de rasuna.

5 răspunsuri

  1. si eu m-am bagat. dar trebuia sa-mi vina un mail de confirmare, care n-a mai venit 😦

    o sa te votez, desi stiu ca stii ca nu ai nevoie de astfel de concursuri ca sa-ti fie atesta valoarea :). bafta oricum

  2. Eu il votez pe Cristian Sutu, ca saracu’, fiind si membru al juriului si participant, n-o sa se poata vota decat cu doua maini 😀 Hai bafta si la concursul asta struto-camilez, dar eu cred ca meden agan ar fi fost o deviza mai potrivita pentru un om de varsta si valoarea ta.

  3. Regina: saru’mainile.

    Scaevola: Ai dreptate. Este un concurs naspa. Cred ca am fost nebun cand m-am inscris. Oricum n-am inteles cum sa votez si de ce organizatorii sunt lenesi si se protejeaza de hotii de voturi obligandu-ne sa ne inscriem. Mare prostie am facut!

  4. Iar eu mi-am facut cont ca sa pot vota.Si nu pot intra deloc acolo si nici nu stiu cum sa votez.

Lasă un răspuns

