O fi proasta Curtea Constitutionala?

comunicatTot nu-mi ies din cap niste intrebari legate de desfiintarea CNSAS. Una: O fi proasta Curtea Constitutionala? Institutia asta trebuie sa vad daca legile azvarlite de parlament peste populatie sunt constitutionale sau nu. Pai, timp de opt ani a fost o lege buna, iar acum s-au trezit judecatorii aia antipatici sa spuna ca nu?!? Deci e proasta sau nu? Astept raspuns. Apropos, prostia este constitutionala?

3 răspunsuri

  1. Da, sunt prosta! si ce daca?

  2. Nu stiu daca e proasta,dar multi dintre noi suntem prosti.Se aproba petitia?vrem sa semnam(nu ca la cea contra spitalelor horror).Ca nu toti putem veni la Bucuresti sa protestam.http://www.hotnews.ro/stiri-esential-2274335-proteste_zilnice_pana_rezolvarea_situatiei_cnsas_revocarea_magistratilor_curtii_constitutionale_avocatului_poporului.htm

  3. Acu 2 (sau 3?) ani am fost la Lantul ala Viu din jurul CNSAS (ca era pe punctul sa devina nefunctionala – va amintiti?) si cu okazia aia, daca tot ma invarteam pe acolo, am facut o chestie care imi statea in cap de cativa ani dar pt. care nu avusesem timp: am facut o cerere de a-mi consulta dosarul.
    Si asteeept… si asteeeeeeeeept…. – dupa ceva timp imi vine un raspuns ca trebuie sa mai caute…
    Si iar: mai asteeeept…. mai asteeeeeeeeeeeeeeeept….. in decembrie anul trecut imi vine un raspuns ca dosarul meu nu se iegzista.
    CUM naiba sa nu iegziste, cand eu stiu PRECIS ce probl. am avut pe vremea lu Ceaska???

    Ok, probabil e timpul de un nou Lant Viu in jurul CNSAS – la care am sa fac tot posibilul sa vin si, daca tot vin, am sa-i trag de maneca sa-si puna ochelari, sau sa deschida ochii aia mai bine cand cauta dupa dosare 😉

Lasă un răspuns

