Nastase este noul presedinte al Consiliul National PSD

Bloggerul Adrian NastaseUPDATE: Iar am avut dreptate.Nastase chiar a fost ales presedinte. Asa mi-a spus cineva care a numarat voturile inainte de exprimare. Ia sa vedem daca numaratul outelor se potriveste cu socotirea voturilor. Este asadar doar un zvon. Nu luati informatia de buna pana nu auziti si vedeti la televizor. Cred insa ca am dat stirea in premiera🙂 . NOTA: Unii spun ca ma insel si ca Nastaseva fi doar vicepresedinte. Pai cum sa ma insel eu? Eu doar vehiculez informatii, asa cum le primesc🙂 . Nu eu stabilesc care-i adevarul.

Un răspuns

  1. Decat Dan Mircea Popescu, mai bine Nastase….

Lasă un răspuns

