Premiul „Cel mai bun blog despre media” a ajuns la Tolo

Nota mea pentru organizare si jurizareLa RoBlogFest, Catalin Tolontan , redactorul sef de la Gazeta Sporturilor, a ocupat primul loc la categoria „Cel mai bun blog despre media/advertising„, Comanescu locul doi, iar BasicMarketing pe a treia pozitie. Nu sunt acolo, dar stiu. Propun sa-i dea lui Tolo si la sport, apoi la cel mai bine scris blog and restul. Macar nu vad un dobitoc ca ia premii. Cel putin el este un profesionist. Restul distinctiilor nu ma intereseaza, chiar daca am fost selectat si la politica. Le dau premiul in cap, cum am promis, daca fac greseala sa mi-l dea. Sper ca nu-s prosti. Nici nu-l merit. Cum le aflu insa le si postez. Pentru voi. NOTA: Ma premiez singur cu inca o tigara 🙂 . Trofeul cel mare l-am primit oricum de la cititorii blogului mei. UPDATE: Toate diplomele  au fost date. Le gasit pe www.roblogfest.ro. Vis urat le-a dat ceata la cel mai bun blog, categoria popular, in timp ce la categoriile jurizate a luat note modeste. Tolontan a castigat si la categoriile Cel mai bun blog(jurizat) si Cel mai bun blog de sport (popular). Ups! Simt abur de buze. Restul le cititi si voi acolo. Este ultima oara cand mai scriu cuvantul roblogfest. Vorba unui amic blogger: „ma lasa rece…ca orice concurs la care un imbecil poate sa ia premii”. Nu ma refer la Tolo, dar cred ca astia au exagerat. Mai ales ca iar a luat premii Jeg. Sa trecem. Este un capitol incheiat. Surpriza serii: Adrian Nastase si Victor Ciutacu n-au luat nimic. Apropos, felicitari castigatorilor. Pana acum a vorbit invidia din mine. Invidia pe ala destept din mine care mi-a spus sa nu ma bag 🙂 . A castigat prostul insa. Inca o NOTA: Tolontan nu s-a prezentat sa-si ridice trofeele, iar Adrian Nastase n-a venit dupa ce i s-a spus ca a luat nota 5 la categoria blog politic. Nu dadea bine sa planga in public, bineinteles alaturi de cei un milion de vizitatori 🙂 . Am privit cateva rectii pe bloguri. Am inteles ca organizatorul a primit provizii de carne pentru doi ani. Deci nu o sa se mai planga ca vine cu bani de acasa pentru concurs. Eu ii sugerez nici sa nu se mai chinuie la anul. Stiu ca nu a fost usor, dar nici reusit n-a fost acest concurs. In plus, mi s-a parut o mizerie din partea lui Dragos sa redirectioneze traficul de pe site-ul competitiei spre al sau pentru a ne arata o harta cu locul petrecerii. Jenibil. PRECIZARE: Cea mai eleganta palma mi s-a parut a Tudorinei, autoporeclita Monstru. Absolut amuzanta si pertinenta a fost vorba lu’ Nenea Cosmos. UPDATE: Modest ca de obicei, Tolo multumeste organizatorilor si da un credit imens acestui eveniment. Poate pentru ca a fost premiat. Eu n-as fi facut-o nici asa. Sustine insa un lucru interesant. Spune ca Iulian Comanescu a avut un an mai bun pe media (probabil o sa-i dea lui premiu, generos cum este). Ceea ce inseamna ca eu am avut un an mai bun ca amandoi. Din „fericire”, acest aspect nu a contat. Sa fie ei sanatosi si sa produca mult si bine. La anul o sa ia Comanescu si toata lumea o sa fie fericita. Punem pariu? Stop. Gata subiect.

Premii senzationale la Vis Urat

Sunt prea obosit sa rad, dar mi s-a intins zambetul la maxim dupa ce am citit premiile oferite cu generozitate de Vis Urat. Va dau doar cateva dintre ele, restul le gasiti la el. N-as vrea sa fiu acuzat de plagiat. Nu sunt in ordinea pusa de autor. 

1. Categoria: Cel mai imputit blogger: JEG. Premiu: un sapun. D`aia. 2. Categoria: Cel mai degeaba blogger: Ciutacu. Premiu: un prezervativ din piele de arici. Sa incerce sa nu se mai reproduca pentru ca-i arhisuficient intr-un singur exemplar.
3. Categoria: Bloggerita anusului: Andressa. Premiu: un lubrifiant. Pentru carnea pe care o ia de pe prosport.ro”.

Tiganeala la executarea Lido

Dupa o ora si ceva de parlamentari la gard cu Razvan Paunescu (VIDEO sus si AICI), mostenitorii doctorului Constantin Angelescu au intrat cu forta (jandarmi si politie) in curtea si Casa Lido pentru executarea unei decizii judecatoresti definitive si irevocabile. Am sa va pun filme de la tiganeala si poze. La aceasta ora se fac masuratori si se incepe intocmirea procesului verbal de predare-primire. UPDATE1: Pe scurt: familia Paunescu a fost data afara din Casa Lido. Razvan Paunescu s-a enervat teribil si i-a acuzat pe mostenitori ca au cumparat judecatorii, ca-i este incalcat dreptul de proprietate si legile europene, apoi a tacut. Nu s-au lasat insa astia rai de gura: au taiat lumina la Casa Lido, cunoscuta ani de zile Casa Angelescu pana sa puna mana pe ea si sa o transforme in cazino. UPDATE2: Familia Paunescu anunta ca nu mai este proprietara pe complexul hotelier Lido ci o alta firma din Luxemburg, probabil 99.99% tot a lor. Vezi Comunicat Lido. UPDATE3 : Am mai tras o fuga pe acolo sa vad ce si cum. O mana de jurnalisti au ramas sa obtina o declaratie de la mstenitori dupe semnarea procesul verbal. Asteptarea a fost teribila: frig, intuneric, mate zgmotoase, sete, nervi. Intre timp, executoarea, avocatii si mostenitorii au facut inventarul si procesul verbal la lumina unei lanterne. La 21.20 inca nu se terminase procedul. Nimeni din familia Paunescu nu dorea sa semeneze procesul verbal. Mare nesimtire si golaneala de trei bani.

329 de bloggeri se pregatesc de party

Pana la aceasta ora, 329 de bloggeri si 273 de invitati sunt deja pe lista participantilor la decernarea premiilor RoBlogFest. Si inca mai sunt locuri 🙂 . M-am pregatit si eu sufleteste sa ma avant in multime, dar nu sunt inca sigur ca voi ajunge. PS Vine si Nastase cu sotia sau….vedem acolo. UPDATE: N-am reusit sa ajung. Am avut prea multa treaba si sunt frant. Astept si eu rezultatele.

Cine a lesinat in bratele lui SOV?

SOV in asteptarea unui lesinatLibertatea a dat ieri o stire interesanta, dar mai mult ca barfa. Informatie este interesanta, daca o fi adevarata: Sorin Ovidiu Vantu a convocat o sedinta (nu se spune cand) cu toti directorii de programe pentru ca s-a enervat cand a vazut ca Antena 3 invinge postul Realitatea la capitolul audienta. Tabloidul sustine ca unul dintre directori a lesinat si a fost necesara interventia medicala, ba chiar a fost chemata ambulanta. De la mine: SOV a refuzat sa-i faca respiratie gura la gura 😛 . Motiv: ii plac femeile, iar managerul cu pricina n-avea silicoane. Intrebare: cine a lesinat in bratele lui Vantu? 🙂

Executarea de la Lido (II)

Casa Lido la primul demers de executareIn aceasta dupa masa este programata scoaterea familiei Paunescu din Casa si Hotelul Lido. In primele ore ale zilei se judeca recuzarea executorului judecatoresc care trebuia sa-i zboare pe actionarii majoritari din imobile de vinerea trecuta. Pentru a nu exista dispute la infinit, chit ca actiunea putea fi dusa legala pana la capat de atunci, mostenitorii au incheiat un proces verbal prin care au acordat un termen de sapte zile fratilor Paunescu sa-si mute catrafusele. Am sa revin cand incepe circul. Sunt convins ca nici astazi nu se va intampla executarea. Asa imi spune flerul. Ce urmeaza? Termenul de pe 17 martie, zi in care Curtea Suprema de Justitie decide in favoarea mostenitorilor sau a fratilor Paunescu in privinta retrocedarii Hotelului Lido si a acareturilor. UPDATE: Recuzarea executorului facuta de Paunesti a fost respinsa de instanta, iar la orele 15.00 are loc executarea de la Lido.

„This is not a very nice question”

Hmmm…sa le spun sau sa nu le spun?„This is not a very nice question”, a fost raspunsul lui Alexander Theobald, big boss-ul de la Ringier Romania, la intrebarea lui Petrisor Obae, seful sectiei media, despre posibile schimbari in conducerea editoriala de la Evenimentul zilei, chiar in ziua in care Iulia Dinu a fost inlocuita din functia de director executiv. Este un raspuns care circula ca folclor in Evz, iar toata redactia l-a asteptat curioasa. Cativa fosti colegi mi l-au povestit atunci si acum mi l-au reamintit. N-am indraznit sa-l intreb pe Petrisor, dar au fost prea multe voci care m-au dat cu neuronul de pereti. Daca scriam povestea atunci, acum puteam sa-i acuz de nitica minciuna. Si au fost schimbari. Alexander i-a predat functia lui Marius Hagger(stire care se stia de anul trecut), Razvan Ionescu, redactorul sef, a fost scos din minti si a demisionat, iar acum se pregateste Grigore Cartianu, adjunctul, in timp ce Horia Ghibutiu s-a cocotat rapid in biroul redactorului sef. Am lasat bombita la final: Iulia Dinu nu si-a luat concediu de buna voie, cum au scris cei de la Ringier in comunicat, ci s-a aratat surprinsa cand a fost inlocuita. Ceea ce inseamna ca a fost ejectata. Ea nu poate recunoaste asta pentru ca-i strica tenul carierei, iar elvetienii nici atat. Ei citesc deciziilor lor pe bloguri, apoi le comunica pe propriul site.