329 de bloggeri se pregatesc de party

Pana la aceasta ora, 329 de bloggeri si 273 de invitati sunt deja pe lista participantilor la decernarea premiilor RoBlogFest. Si inca mai sunt locuri🙂 . M-am pregatit si eu sufleteste sa ma avant in multime, dar nu sunt inca sigur ca voi ajunge. PS Vine si Nastase cu sotia sau….vedem acolo. UPDATE: N-am reusit sa ajung. Am avut prea multa treaba si sunt frant. Astept si eu rezultatele.

Un răspuns

  1. petrecere frumoasa.
    o zi minunata iti doresc

Lasă un răspuns

