Anul nou la mare

UPDATE: Filmul se afla pe DailyMotion. Fara sa fiu marinar ca stim noi cine, anul 2008 m-a prins la malul Marii Negre, unde-am studiat diferite „marci” de vietati care traiesc in adancuri si-am adulmecat valurile. Pot sa va spun doar ca a fost superb, mai putin partea cu fermoarul de la prohab care s-a stricat fix cand trebuia sa intru la petrecerea de revelion si-am fost nevoit sa-mi schimb tinuta de bal in una de birou. Mai tarziu… am sa postez un film cu marea in plina iarna. PS Am uitat dar revin : La multi ani fericiti tuturor!

4 răspunsuri

  1. Ah! Cat te invidiez! Norocosule! 🙂
    Un an minunat!

  2. Bine ai revenit si „La multi ani!”Asteptam filmul cu marea,unii dintre noi doar in filme o vedem.La fel si muntii.Iar patania cu fermoarul e simpatica.cred ca fiecare avem astfel de patanii exact cand in momente speciale.Astea sunt cele mai faine.Dupa ce te mai odihnesti,sper ca vei continua lupta cu nedreptatile cu forta!Mai ales ca ei au inceput sa se miste ,nu-i mai suport.

  3. teo: saru’mana teo. recunosc ca am fost norocos.

    gabi: simpatica..oarecum 🙂 . n-am mai pomenit ca de pe 31 dec ma lupt cu pneumonia. tigari, cafea si…pastile. am sa dau cu ei de pamant. deja am inceput pe http://www.reportervirtual.ro .

  4. Daca ai avut pneumonie,atunci imi inchipui ce sarbatori ai avut.Sper ca te-ai facut bine.Am vazut si filmul cu marea si ca ai inceput cu ei.Nici eu nu ma las.Si eu traiesc in tara asta.De fapt,supravietuiesc.

Lasă un răspuns

