Robert Turcescu a primit bila neagra

Cristian SimaRobert a primit ce nu a visatLa propria emisiune, Robert Turcescu a primit pentru prima data bila neagra. Distinsul meu coleg l-a avut invitat pe Cristian Sima, unul dintre cei mai buni brokeri de pe piata, personaj care la final a intrebat si el: Ce reprezinta initialele CNN? Robert a banguit ceva, si-a amintit apoi ca a fost in sediul televiziunii, dar nu a reusit un raspuns (nota mea: Cable News Network). Corect, realizatorul si-a extras bila neagra din bol, apoi l-a felicitat pe Sima, un tip care mi-a placut de la inceputul pana la finalul emisiunii, chit ca a recunoscut ca a semnat un angajament cu securitatea dupa ce a fost bine ciomagit. „Nu vreau sa o fac pe eroul. As fi turnat-o si pe mama la asa bataie. Nu am apucat insa sa fac nicio nota pentru ca angajamentul a fost semnat in ’89”, a marturisit Cristian Sima, care a mai declarat ca-i sfatuieste pe toti politicienii care au facut acest gest sa se retraga. Viseaza si el. Are voie. Buna emisiune. UPDATE: Piticu mi-a dat o idee buna numai ca nu am gasit fragmentul demential. Puteti insa consulta arhiva de la 100% si sa urmariti ce va intereseaza: AICI

12 răspunsuri

  1. LOOL, de revazut pe net :))

  2. mie mi-au placut emisiunile cu becali si ghervasiuc, recunosc pe aceasta nu am vazut-o

  3. piticu: multumesc 🙂 de idee, dar nu gasesc inca pe youtube. poate maine 😉

    vali: arhiva 100% http://www.realitatea.net/emisiune_47_suta_la_suta.html#

  4. Nu-mi vine să cred că marele Turcescu nu ştie ce înseamnă CNN! Degeaba i-a vizitat!

  5. emisiunea de aseara

    [video src="http://realitatea.net/emisiuni_inregistrate/20070828_2200_47.flv" /]

  6. Am văzut emisiunea. Se mai întâmplă.

  7. Oricum, stie sa piarda cu demnitate 😉

  8. Kozoo: adevarat. Uite asa se mai destrama un mit. Este nevoie de o greseala astazi si de una maine. Cand ajungi acolo trebuie sa fii foarte pregatit. Nu cum s-a antrenat ministrul educatie la numarat stelele de pe steagul UE cu ajutorul consilierilor 🙂 .

  9. Nu mi se pare ca trebuie judecat atat de aspru.
    La urma urmei ne-am obisnuit cu denumirea prescurtata de ani de zile. CNN este ce este, daca pronunti denumirea extinsa, parca vorbesti de altceva. O fi avut omul un lapsus, sau pur si simplu, s-a blocat!
    Eu votez pentru toleranta. N-am nimic cu Turcescu, nici macar nu-l urmaresc, l-am vazut intamplator cu Becali si-atat.

  10. @autorul: miturile nu sunt pentru oameni 😉
    Plus ca un om ar trebui apreciat dpdv profesional ca ansamblu si ca concept ( sorry pt cacofonie), nu pt micile scapari…

  11. PS: ceea ce am spus nu se aplica in cazul ministrului invatamantului care nu numai ca nu a stiut ceva uzual, dar a si reactionat in cel mai deplorabil mod cu putinta…

  12. forevergreen: si eu sunt pentru toleranta. in cazul lui robert este dificil insa. el pune la cale o organizatie paralela cu CRP (o alta aberatie genetica si inutila momentan) cu anumite criterii de te doare capul. in primul rand, membri cu pricina trebuie sa fie absolventi de jurnalism. s-a sucit putin si a spus ca ar trebui sa aiba macar o facultate. sunt niste idei de adolescent. nu scoala si nici facultatea iti dau talentul. cu „boala” te nasti. avand in vedere inteligenta lui si cerintele superioare pentru jurnalisti…este greu sa trec cu vederea o asemenea gafa. el este un model de jurnalist care a reusit datorita perseverentei si inteligentei. trebuie sa recunoastem ca Robert este bun la radio si televiziune, dar palid in presa scrisa. asta este opinia mea, cu toate ca-mi este extrem de simpatic. chiar am lucrat cu el si mi-a placut. a ajuns insa prea repede…prea sus. este greu de acolo sa ai timp pentru completarea unor lacune. ar fi fost scuzabila varianta unui lapsus. nu a invocat-o, ci s-a chinuit sa-si aminteasca un lucru pe care nu-l stia. nu sunt eu in masura sa-l judec atat de aspru, dar am dreptul la opinie. asta este pararea mea.

    kozoo: exemplu; patriciu este un om bun in general, inteligent, cu studii si talent in inginerii financiare. asta nu inseamna ca poate scapa cand face prostii, cel putin nu de mine. poti urmari aici si pe blogul de pe romania libera cum il toc cu toate riscurile si sunt multe, crede-ma. asa si cu Robert. degeaba este bun in ansamblu daca face gafe impardonabile pentru valoarea care-i este atribuita de public. aici este un exemplu mic. este imposibil sa nu gresesti daca muncesti 🙂 . eu nu am facut decat sa remarc momentul jenant, apoi sa raspund provocarilor 🙂 .

Lasă un comentariu