Negocieri CNA la Harbour

Rasvan Popescu, seful CNA, s-a intalnit ieri cu un personaj inca necunoscut la restaurantul Harbour. Tema discutiilor: o licenta tv si ceva legat de TLM. N-am avut auzult atat de fin sa prind toate detaliile, dar am recunoscut accentul de moldovean al interlocutorului lui Popescu. La 18.30 trecute fix, presedintele CNA s-a ridicat si a iesit impreuna cu cel care visa la licenta, din cate am inteles, iar doi gealati si-au luat si ei talpasita de la o masa de langa tovarasii de discutii privind punerea pe roate a unei noi televiziuni. Presedintele CNA a luat-o in dreapta, iar moldoveanul in stanga. Vedeti ce mi se intampla cand ies la bere? Dau subiectele peste mine. Tare sunt curios cu cine a fost nenea Popescu la intalnirea de taina. N-am apucat insa sa-l fotografiez bine. Cine-l recunoaste are o naveta de bere. Seamana putin cu Andi Lazescu, dar nu bag mana-n foc.

Razvan Popescu a ramas singur cateva minuteUn mic telefon inainte de plecareRasvan Popescu si Partenerul

Lasă un răspuns

