Al cui papagal este Tariceanu?

Ditamai premierul Romaniei a coborat limbajul la nivelul meu si-al lui Gigi Becali care ne trezim sa-i facem pe unii papagali. Eu sunt total neimportant, iar Jiji este un umorist din popor si atat. Tariceanu este insa cel care face regulile jocului in tara asta si nu ar trebui sa-si permita asemenea limbaj. Pentru gafa asta ii recomand o seara pe coji de nuca, iar maine sa-si ceara scuze. Ma doare-n cod de „papagalii” Boc si Stolojan, dar este o mizerie sa faci campanie in halul asta in anul de gratie 2008. NOTA: Am o intrebare: al cui papagal este Calin Popescu Tariceanu? Eu pot sa-mi permit 🙂 .

Un răspuns

  1. Tariceanu si-a aratat adevarata fata.Cat o fi el de mare domn,comportamentul lui (si nu numai al lui) arata ca sub papionul lor de domni se ascund doar niste ciumeti care fac pe domnii.

Lasă un răspuns

