Cine a furat martorul ocular: SOV sau Patriciu?

ComparatieRealitatea – televiziunea lui Vantu- are o rubricuta si o adresa de e-mail cu martor ocular. Click- tabloidul lui Patriciu – are o rubrica interesanta😛 cu acelasi nume: Martor Ocular. Cine a furat pe cine: SOV pe Patriciu sau Patriciu pe SOV? Acum putem vedea care-i mai hot dintre ei🙂 . NOTA: Tind sa cred ca Dinu Patriciu a sutit cu ajutorul oamenilor sai de baza si acid. Eu am vazut la televizior prima oara aceasta idee, dar poate ma insel. Cine este mai informat despre acest micut furt telectual? 

3 Răspunsuri

  1. Tiberiu,
    habar n-am cine a fost primul cu titlul asta, Realitatea sau Click. Eu stiu ca am pus aceasta sectiune inca de la inceput pe site-ului ziarului. Problema nu se pune asa! ”Martor ocular” e un titlu comun, asa cum avem noi la ziare paginile de ”Actualitate”, ”Eveniment” sau ”Vedete”. Deci nimeni n-a furat pe nimeni! Sau, daca vrei tu…Toata lumea fura pe toata lumea!

  2. Simona: unde ai mai vazut tu sectiunea asta in afara de RTV si Click?🙂

  3. Poate fi oriunde, Tibi, nu am facut inventarul presei, dar poate fi oriunde. Nu e titlu de ziar, nu e nume de rubrica cu amprenta personala. E o rubrica si atat. Cu un titlu care sa faca publicul sa inteleaga rapid ca rubrica interactiva ii este adresata. Exista tot ca rubrica si pe bloguri si pe site-uri si nimeni nu-si atribuie licenta. Chiar Realitatea si-a asumat ”raspunderea” si, in nov-dec 2007 a transformat ”anuntul Martor ocular” intr-o rubrica. La noi pe site exista sectiunea de foarte mult timp.
    Eu ti-am adus argumentele mele, opinia ta se poate schimba sau nu.

Lasă un răspuns

