Care mai sunteti bolnavi mintal?

)SMS-uri nu prea trimit, dar pe net stau mult, chiar daca nu-l prea folosesc pentru a trimite mesaje. Oricum am mesenger🙂 . Daca m-as lua dupa niste doftori americani (dar nu o fac) ar trebui sa ma programez la un control la cap. Voi cum va simtiti? Sursa: Evz.

2 Răspunsuri

  1. Eu n-am celular,foarte rar dau telefoane,stau pe net la bloggerit,nu prea trimit mail-uri,iar pe mess foarte rar am intrat.Insa am probleme de sanatate,chiar si tulburari ale psihicului.Dar cine nu are cand ramane fara servici la o varsta cam inaintata si are si probleme cardiovasculare care necesita tratament toata viata?Si e scump.La fel si gazul,electricitatea,papica-restul nu mai conteaza.

  2. chiar. suntem bolnavi🙂 ?Un jurnalist intreaba directorul unei case de nebuni care este testul ce se efectueaza pentru a externa un bolnav. – Umplem cada cu apa, punem alaturi o lingura si o cana. Si ii propunem bolnavului sa goleasca cada de apa. Jurnalistul, zambind, spune: – Orice om normal ar lua cana… – Nu, – spune directorul, – un om normal ar scoate dopul de la cada. Doriti pat langa geam sau langa usa ?

Lasă un răspuns

