Calatoriile de pe frigider

Va place?Oricine calatoreste, dar amintirile sunt pastrate diferite: unele in memorie, altele in plicuri sau…pe frigider. Voi cum le pastrati?

6 Răspunsuri

  1. pe frigider si in computer.
    o zi minunata iti doresc

  2. Frumos frigider…si eu pastrez amintirile calatoriilor de peste tot pe frigider…nu am asa multe, da snt inca tanar, mai am timp🙂
    Mai cumpar si monede cu orasele/locurile vizitate si…cea mai frumoasa pasiune sunt – breloace😉 , am o gramada, abia imi mai gasesc cheile in mormanul de metal…

    P.S. Esti in concediu? Ia citeste acilea :))
    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/796814/Hotelul-Lido-nu-se-mai-retrocedeaza/

  3. In pietre. De pe unde am fost am luat cate o piatra.
    si in diverse piese care reprezinta emblema respectivului loc: un ursulet, o bufnita, un clopot, prostii…
    Dar cele mai importante sunt pietrele. Si pozele.

  4. Amintirile din calatorii le pastrez in memorie; mai nou le-am mai postat pe blog; big mistake, mi-am facut dusmani, mi-a reusit si asta. De fapt era de asteptat. Sindromul daca ai realizat ceva mai mult ca altul, esti bun de condamnat, din pacate e foarte raspandit la noi.

  5. Eu nu prea am calatorit,doar in tinerete am fost in cateva locuri cu o prietena care a facut fotografii.Acum calatoresc pe aici si am in calculator o multime de fotografii.Cateodata calatoresc in vis.Intotdeauna mi-am dorit sa calatoresc,sa vizitez macar tara,dar n-am reusit,asa ca ma multumesc si cu pozele.

Lasă un răspuns

