Insula

Pasiti cu incredere spre paradisStiati ca-n Bacau exista o insula? Pentru bacauani intrebarea pare o gluma, dar multi romani habar nu au de paradisul din Moldova. Formata din doua limbi de pamant, una mai mare si alta micuta ca un pogon ratacit in ocean, insula a fost candva o lunca pe care ajungeai inotand sau cu barca. Era asa prin anii 1950-1960. Acum are un pod din beton, banci, locuri speciale pentru gratar, cu buturugi in forma de mese si scaune, cu terase, un restaurant, bazine pentru copii, plaja, locuri de joaca pentru tanci si alei impletite pe care se pierd indragostitii. Niciodata insula nu a fost speculata asa cum trebuie. Este un loc de o frumusete care ma cucereste de fiecare data, o minune imbratisata de Bistrita si sarutata pe crestet de nori. Descrierea ei paleste in comparatie cu realitate, de aceea trebuie sa o cunoasteti. Sunt sigur ca va veti indragosti de insula. PS Eu am locuit fix 29 de ani la cinci minute de acest paradis, in care altadata traia doar paznicul ei, mos Nacuta.

 Intrarea pe insulaO gluma. Bistrita a scazut la piciorul broasteiPasiti linistiti spre cel mai frumos loc din Bacau

4 Răspunsuri

  1. Habar n-aveam. Sunt convinsa ca sunt multe locuri frumoase in tara asta de care habar n-am.
    Daca am aduna toate experientele si impresiile celor care au bloguri despre locuri din Romania, am lua painea de la gura Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, care ar trebui sa faca o strategie cu brand-ul de tara…

  2. Uite, eu sunt unul dintre romanii care nu stiam. Nu am fost niciodata la Bacau.😦

  3. N-am auzit pana acum despre insula din Bacau.De ce nu ne-ti povestit despre ea,bacauanilor?Tiberiu,desi-s cam in varsta,nu prea mi-am vazut tara.Bacauani am cunoscut,insa.Virtuali.Tu esti singurul bacauan pe care l-am cunoscut in Romania virtuala in care am incredere si la care tin.Bacauancele din lumea reala sunt tot asa rele ca cele din lumea virtuala?Sa nu uit despre bacauanul care scrie SF, Ovidiu Bufnila.El apartine lumii science-fiction,asadar nu stii niciodata cand e real si cand e ireal.Na,ca m-am incurcat ,dar stiu ca tu intelegi.
    Despre insule mai am ceva de spus.Stiu ca si in Arad este,cred ca si la mine in judet,pe Mures,in Simeria, pe langa Parcul Dendrologic,poate si in Deva.

  4. Mi s-o facut dor de-acasa :))

Lasă un răspuns

