Moldova-i a mea

Va place?Ca o tarancuta simpla, Moldova s-a dezgolit usor-usor pentru mine, cu oameni sinceri, cu saracie, cu accent, cu peisaje desprinse din picturi nerealizate inca, cu liniste si fetele inrosite de sanatate ale copiilor-spiridusi. Pervertita de figurile de Capitala, ale „italienilor” sau ale „spaniolilor”, Moldova ramane deocamdata pura, chiar daca pare paradoxal din cauza deselor navete ale fetitelor in diverse tari made in UE si nu numai. Merita iubita insa. Va salut cu vantul din copacii batrani si din norii care se joaca pe cerul schimbator, cand gri, cand albastru ca ochii unei taranci la sapa.

5 Răspunsuri

  1. E frumoasa Moldova ta!Am vazut-o in poze si la televizor.Pe vremuri am fost cateva ore in capitala Moldovei si am vizitat putin centrul.M-a impresionat biserica Trei Ierarhi,am vazut si moastele Sf.Paraschiva.Nu m-am gandit sa le ating,poate ca as fi fost mai sanatoasa si mai norocoasa.Salutari lui Leo!Mai face cercetari ?

  2. Moldova mea e ceva mai uratica (Moldova romaneasca). N-am dat decat de orasele din zona asta a tarii si nu prea am ramas impresionat.

  3. puritatea pentru mine inseamna inocenta , iar moldova nu e inocenta, e suferinda insa

  4. bluefairy: este si inocenta. privind prin ochii tai as putea spune ca intreaga Romanie este suferinda. uneori insa trebuie sa privim altfel pentru a nu aluneca prea mult in disperare.

  5. Am niste amintiri frumoase din copilarie de la Dorohoi, de unde era tata, iar pe urma de la manastirile din Moldova, niste imagini superbe am pastrat in minte. Am vazut Voronetul, Sucevita, am stat la Agapia, am intrat cu picioarele in raul lui Creanga, e frumoasa Moldova, cea pe care o pastrez eu in suflet.

Lasă un răspuns

