Va saluta Leo!

Leo…si ne revedem dupa ce se satura de plimbarica. Fac si eu pauza de blog…atat cat voi putea sa ma abtin. De saptamana viitoare va invit pe Reporter Virtual, unde-mi mut cuibuletul: site+blog. Mai aveti un pic si ati scapat de mine 🙂 . Va spun eu mai multe in scurt timp, dar nu astazi. Macar in concediu sa-mi respect week-end-ul. Asa ca-mi cer scuze anticipat pentru toate subiectele colosale 😛 pe care nu le veti citi la mine. Daca se vor petrece, dar nu cred.

2 răspunsuri

  1. Concediu placut man si…

    Alo, protectia animalelor?
    Uitati-va cum chinuie omul asta pe propriul lui si personal -trebuie sa ne invatam cu un limbaj de Marean daca tot VA FI primar – caine (nu ne saluta Leo din proprie initiaiva ci este fortat sa o faca)…nu vezi frate cum i s-a zburlit o ureche de durere…lasa-l in pace sa faca ce vrea el, nul :)) mai chinui manca-ti-as…

Lasă un răspuns

