Presa intre NU si Da (III)

Cotidianul si-a schimbat „fata” si rupe gura targului cu un film facut de Sutu care l-a suprins pe „Fugarul Ristea Priboi” razand in hohote la meciul celor de la Harlem Glogetrotters. DA cu felicitari. Tot din ziar aflam ca Adelin Petisor si-a inchis blogul satul de injuraturi (vezi comentariul lui Vlad Petreanu, alias Someone). NU mi-a placut titlul editorialului semnat de Turcescu: „Fara numar, fara numar„. Nu l-am citit asadar pentru ca mi se pare aproape vulgar si lipsit de inspiratie.

Ziua mi-a sarit un ochi cu un titlu curios chiar la revista presei pe Antena3: „Loto pentru Felix„. Citesc si regasesc o serie de date publicate si o speculatie: cica Dan Voiculescu ar dori sa preia de la greci afacerea cu video loteria. Fara nicio opine din partea celor acuzati , ci doar o sursa confidentiala. Exagerat si neprofesionist. Deci NU. Mai departea Ziua are un titlu inspirat pe o tema preluata ieri si aparuta cam peste tot in presa: „Fly Taxi zboara din Otopeni„. DA, inspirat si atat pentru ca nu zboara ci se sparge monopulul unei firme controlatat de apropiatii lui Miron Mitrea.

Evenimentul zilei ii dezvalui pe „Analistii politici de la Curtea Constitutionala„. DA. In contradictie cu acest articol care te provoaca la lectura, am gasit un o stire atemporala publicata para in ultimii 18 ani: „Eleve de liceu, arestate pentru talharie„. NU o mai scaldati, fratilor. Lasati stirile de la gazeta de perete a politiei.

Adevarul este deseori plicticos, de aceea imi este greu sa-l citesc. NU ma atrage nimeni. Sper exemplu aceasta stire din frontpage: „O conducta de petrol s-a spart in Arges„. Nu este o informatie banala daca ne uitam la televizior, dar cum este prezentata nu-ti vine sa o iei la puricat. DA, am gasit totusi ceva care mi-a starnit interesul: „Partidul lui Dumnezeu„, un editorial semnat de Radu Calin Cristea.

Jurnalul national vrea sa-si arate muschii printr-o deschidere interesanta: „Traian Basescu- repartitie pentru Elena Basescu„. NU stim insa cine-i Elena Basescu. Deci care-i bomba? Ziaristul Andrei Badin s-a grabit sa publice fara a-si termina documentarea. L-am sunat pe Videanu sa-mi spuna cine-i tanti, dar era nitel decontectat. Aflam azi amanunte. Merita insa sa citim cum a reusit o firma sa obtina o chirie de 1€/mp in buricul Capitalei, chiar daca titlu ma lasa rece. Parca m-as uita la OTV: „Incredibil dar adevarat: un euro pe metru patrat„. In plus, nici nu stii daca mp a fost cumparat sau inchiriat cu un euroi. Le spun eu cum se concepe un titlu: acoperi textul si lasi numele articolului. Daca nu intelegi, il refaci. Si tot asa pana-ti vine ideea geniala. Exemplu pozitiv: Cotidianul.

3 Răspunsuri

  1. Ce chestie… Adelin şi-a închis blogul acum aproape un an… Ce portofoliu au ăştia de la Cotidianul, dom’le, ţin articolele câte 10 luni înainte de publicare!

  2. Someone: Noroc ca ai mei cititori sunt mai destepti ca ai lor🙂 . Asta am verificat lasand sa se strecoare acea stire la revista presei.

  3. @Tiberiu,
    cei de la Cotidianul cred ca au citit ceea ce am scris eu in 26 mai 2007 (http://www.andilaslau.com/2007/05/adelin-nu-mai-are-blog.html)

Lasă un răspuns

