Chinezu a fost batut de taximetristi

Cu Chinezu la bereDur de tot: Chinezu a fost batut de niste taximetristi care nu au suportat ca mirosea a bautura ca un veritabil de(z)gustator. Ba chiar a intrat in spital, de aia nu o sa-l vedeti pe blog. Performanta sa de a incasa pumni a fost observata de tabloidul Libertatea si de ziarul Gandul. NOTA: Suparat pe Capitala, incasatorul a taiat-o la Baia Mare. UPDATE: Am o mare rugaminte cand imi cititi textele: priviti categoria la care sunt incadrate. Este evident acum ca amicul meu Chinezu a fost victima unui pamfletel, iar Tuca la fel. Stiu ca nu toate glumele mele sunt bune, dar nimeni nu-i perfect🙂 . 

5 Răspunsuri

  1. nu eram eu mai
    erau supusii mei
    o sa fie sanctionat ca s-a lasat batut…

  2. deci ăla din poză îi chinezu?
    ..mno, să ştiu şi io, de dau de el pe stradă, ceva.

  3. chinezu: sorry. sa-l sanctionezi.

    Prodan: el e🙂

  4. Hai sa iti zic eu o gluma tare de la Teo de la Cafe Deko. Cum zice chinezu la maghiar? Chinezungur!!!! HA HA HA HA HA HA (aici se rade si din sala, sa sti ca poate vrei sa razi si tu) HA HA HA HA H AHA HAH HA AH AHA HHHAAAA!

  5. la Baia Mare? de ce tocma’ acolo, ca nu-i locul cel mai indepartat de Bucuresti…

Lasă un răspuns

