Presa intre „NU” si „DA”(II)

Revista presei pe netEvenimentul zilei deschide ziarul cu „Stapanii resurselor” date pe nimic strainilor, un subiect interesant care merita DA. Foarte interesant este si articolul „Alimente pentru adolecenti„, dar ca putea fi publicat oricand si tot NU ar fi spus nimic acest titlul.

Cotidianul scrie despre „Mona Musca se intoarce la locul faptei: politica„. Un articol misto, pe care l-as fi incradat la DA doar dupa titlul, dar si restul este bine de citit. Trebuie lecturat si interviul cu Grigore Cartianu. M-am chinuit, dar n-am gasit nimic cu NU. Asta ma bucura.

Jurnalul National vrea sa rupa gura targului cu un titlu care NU spune nimic: „Fugiti din tara„. Este realizata o compilatie legata de cei urmariti penal care s-au strecurat dincolo de granita. S-a mai scris, chiar si in actuala forma. Puteti citi „Un fost comandant de nava in tramvai” a lui Tudor Octavian, care n-are nevoie de note. Este bun si atat.

Adevarul publica un reportaj interesant care nu este promovat cum trebuie, dar se cocoata excelent pe DA: „Fabrica ecologica de straie„. Am fost socat de titlu „Prea mult praf in Bucuresti!„. Mare descoperire, NU?

5 Răspunsuri

  1. Alo…Alo…(cu accentul elenei ceausescu in balconul CC al PCR)😉

    Ai uitat de rl.ro, gandul.info, ziua.ro, gardianul.ro…asta ca sa nu mai zic de prosport.ro, gsp.ro sau mai nou cancan.ro, libertatea.ro, click.ro.

  2. In opinia mea, Basescu este prost, cretin, idiot, impertinent, nesimtit, tupeist, jegos, iresponsabil, curvar, betiv, bataus, incult, avar, obsedat, obedient, insignifiant, rau, incorect, malefic, lichea, lipsit de onoare, mincinos etc.

    Sa inteleg ca nu mai traiesc intr-o tara libera unde am voie sa spun tot ce vreau? Asa ne sugereaza Base si Avramescu… Fac agenda publica, stabilesc programul televiziunilor s.a.m.d EU am dreptul, pe baza reglementarilor libertatii de opinie, sa spun ce vreau, cand vreau, cum vreau… Daca EU am un ziar si vreau sa spun despre Base zilnic ca e hot, atunci am dreptul. In primul rand pentru ca suntem intr-o democratie si in al doilea rand pentru ca nu ma plateste Basescu. Cat despre “timida” Elena Basescu care isi bate mama, am aceleasi drepturi… Pot sa spun ca e urata, proasta si balbaita… Haha! Astept sa ma ia securistii… Pana atunci, o sa-mi exprim liber gandurile. Singura modalitate de cenzura este auto-cenzura, decenta si educatia… Si acestea din urma nu tin numai de folosirea unui limbaj inadecvat…

  3. Si uite asa nu mai am nevoie de revista presei ca te am pe tine :))))

  4. Hadrian: Rl nu intra in discutie. Am spus de la inceput. Acolo lucrez, iar de comentat o fac la birou. Nu intru inca in tabloide ca as avea prea mult de scris NU🙂 .

    Viski : Nimeni nu-ti ingradeste libertatea de expresie…in afara de lege. Poti insa sa gandesti si sa barfesti pe cine si cum vrei. Doar ca atunci cand scrii la gazeta trebuie sa ai discernamant si sa te supui unor reguli. Bataia de pe strada nu este aceeasi ca in ring. Daca esti profesionist stii cum sa faci pentru a spune ceea ce vrei, dar fara sa incalci norme elementare. Una dintre ele este sa ai si opinia celui pe care-l injuri zi de zi la Antena 3. Sau macar pe cineva care sa nu fie de aceeasi parte a baricadei. Este vorba de educatie, asa cum ai spus.

    Teo: sper sa ma tin cant mai mult de aceasta revista a presei. Multumesc🙂 .

  5. Fac eu la RL

    In doar patru ani, Romania a fost condamnata la despagubiri de peste 8 milioane de euro
    Romanii, campionii plangerilor la CEDO

    E un tilu care repeta vechea placa, Romania nu respecta drepturile omului. Autorul, care mi-a fost si coleg, nu spune nimic de dna Macovei, desi cei doi repondenti i-au fost consilieri. NU in ultimul rand, subiectul a fost pe comunicat si dat pe TV cu o zi inainte. Da daca era dezvoltat subiectul cu privatizarea fabricilor de armament si industria de aparare

Lasă un răspuns

