Andreea Pora vs George Pruteanu

Timp de un ceas, jurnalista Andreea Pora si George Pruteanu s-au ciondanit la emisiunea Nasu (B1tv) pe tema „Are sau nu dreptate Basescu”. A avut dreptate Andreea, in timp ce Pruteanu s-a luat de nimicuri care l-au coborat la capitolul persuasiune la ciocul unei gaste. N-am ce comenta mai mult. Doar ca a fost o cearta amuzanta.

3 Răspunsuri

  1. Ei, stiu ca Andreea are mereu dreptate. Ca si Alina Mungiu. Ca si Andreea Cretulescu.
    Pai cata vreme nu apuci sa spui predicatul dupa subiect nu ai cum castiga. Cat priveste comple(i)mentul el se aude in reluare!
    Intotdeauna cine vorbeste mai tare si nu se mai opreste are dreptate🙂

  2. Pacat.
    Nu pot sa cred ca a murit in spital. Rusine si durere!

    Urma sa imi fie profesor. Nu ma pot opri din plans, cat de mult am pierdut. L-am intalnit o singura data urcand scarile facultatii si imi pare atat de rau ca nu am avut curajul sa ii spun cat il admir. Nu trebuia sa se consume atat, nu poti invata pe nimeni cu forta.
    Un om atat de cult, pasionat de limba romana si corectitudine. M-am bucurat enorm cand i-am descoperit forumul si saitul. http://www.pruteanu.ro
    Atat de devotat si prompt, te ajuta la orice nelamurire.
    Imi pare nespus de rau.

  3. in cazul Andreea Pora uratenia chipului se transfera asupra mentalului iar uratenia gandului o ajuta sa isi mentina fizionomia . La fel precum Cretuleasca e dotata cu o nesimtire suficient de otravitoare pentru a grabi moartea unor persoane sensibile la estetica – precum profesorul Pruteanu, cel care nu le semana deloc. Cred ca aceste doua nesimtite vor reusi sa scurteze viata unui procent important dintre romanii dotati cu bun-simt, care le vad, le aud sau le citesc.

Lasă un răspuns

