Lupta cu pisicile

UmbraDe cateva zile, un batran si-a gasit „magazinul” care-i ofera mancare gratis la tomberonul din zona mea. Vorbeste mult, dar nu cu o persoana, ci cu el sau pisicile cu care se lupta pentru mancare. Alaltaieri a gasit un borcan pe jumatate plin din care a gustat cu degetul, normal.”Mamaaa, ce bun este!”, a exclamat mosnegutul. Si-a pus descoperirea intr-o plasa gasita tot in gunoi. „Ce aveti cu mine? De ce nu ma lasati in pace? Toata noapte miau-miau. Mancati tot. Plecati de aici! Lasati-mi mancarea!”, a tipat amaratul la trei pisici care-i devalizau sacosa cu bunatati. Necajit, acesta a descoperit ca felinele se infruptasera din nu-stiu-ce delicatesa dibuita de el. Ieri aceeasi lupta. A gasit pe langa mancare o haina veche si s-a bucurat ca un copil. A probat-o. Nu-i venea. „Lasa ca ma invelesc cu ea”, a soptit putin dezamagit cautatorul. Am schimbat cateva vorbe si mi s-a adresa politicos doar cu „domnule”, urandu-mi o noapte linistita. Se pregatea si el de culcare. Are spatiul sau la un bloc distanta, pitit langa un copac. Zi de zi si noapte de noapte, o umbra bantuie tomberoanele Capitalei. Nu stiu de ce a ajuns asa, dar de fiecare data imi spun ca oamenii tomberoanelor sunt acolo din vina noastra. Cineva le-a furat viata, iar acum mor incet in mizerie, intrebandu-se probabil „de ce”. Scenariile sunt complexe cu certitudine, dar nu au raspunsul sigur. La fel, nu ma intrebati de ce am scris acest post. Asa am simtit. Este poate vina pe care trebuie sa o marturisesc.

3 Răspunsuri

  1. ce trist articol. ce trist destin😦

  2. Trist tot ceea ce se intampla in jurul acestor tomberoane de gunoi/”mancare”…
    Zi de zi destine, suflete trec si se opresc pe langa ele si…crunt, nu pot sa scriu mai mult.

    P.S.De ce nu faceti nimic sa luati sacii aia – se vad in poza – si sa igienizati zona…
    P.S.2 Chiar e nevoie sa apara un alt Boschito in zona? Dixit…

  3. Stii ce cred?Capisicile alea sunt prietenele lui.Cati oameni ii adreseaza vreo vorba?poate doar sa-l ia la intrebari.Acum vreo doua ierni,la noi in bloc am gasit un om dormind in fata usii de la pod(bloc cu doua etaje).Si stii cum l-am descoperit?Datorita pisicilor noastre pe care le-am lasat sa iasa din casa pentru a se duce la geamul din casa scarii.Stand cu usa deschisa si vazand reactia pisicilor,am fost atenti si-am auzit un sforait de om.Era un om care se adapostise de frig,nu era beat si nici casa nu mai avea,nici servici.

Lasă un răspuns

