Sa radem cu OTV si Elodia la episodul 123

Vai de mine! A inviat Elodia. Numai la OTV este posibil orice.N-am sa va spun prea multe. Suspansul este prea mare si nu mai pot sa ma uit. Episodul 123 la OTV(eu zic ca o sa ajunga la 200 fara problema). Dan Diaconescu prezinta noul portret robod al Elodiei, care ar lucra la un notariat prin Franta. Revista Flacara a dat bomba, iar OTV face rating inca cinci ore. Stiti ce se intampla acum? Un operator apropie imaginea si apoi o indeparteaza. Ca la hipnoza🙂 . Stiti de unde stie Flacara? DE la  paranormala care se uita la poze si spune tot. Pot si eu. Ma uit la o poza si vorbesc toata ziua daca vreti. Oricum nu ma poate contrazice nimeni . Persoana nu este de fata🙂 . Am glumit, am ras, ne-am simtit bine, dar astia sunt dusi rau. Ba e ucisa cu bestialitate, ba e vie si colinda Europa si America. Lazarus chiar s-a dus in state dupa ea. Nimic. Nu-l astepta la aeroport. Hai ca m-am plictisit de Elodia.

2 Răspunsuri

  1. Si eu m-am plictisit si de Elodia si de OTv🙂

  2. sa ma pis p elodia asta da-o drecu d treaba dc treb sa-si faca publicitate la cati bani s castiga din audienta oamneilor nu prea copti al mine care s uita toata ziau la asta si la magda aia curva curvelor ce mama dreq cauta l tv nu-i ajunge cat d urata e si prefacuta ? m-am saturat d postu asta cer s fie defiintat plm

Lasă un răspuns

