A mai ramas o zi

Leo la geamMaine este ultima zi de munca la Romania libera. Nu-mi dau demisia si nici nu sunt data afara, spre disperarea dusmanilor mei, ci doar imi iau un concediu. Revenirea la munca urmeaza sa aiba loc intr-o zi fatidica: 1 aprilie.🙂 Acum ma uit pe geam ca Leo. Si el viseaza. NOTA: Nu voi lipsi din spatiul virtual, ci din contra. Voi termina de machiazul pentru Reporter Virtual si mai am surprize. Nu va spun. Va las sa vedeti cand or fi gata.

Un răspuns

  1. Concediu placut!Si eu ma uit pe geam ca Leo ,tot sper sa vad oameni zambind si razand,ca in Romania in care traiesc eu, nu prea exista asa ceva.

Lasă un răspuns

