Lista castigatorilor la RoBlogFest

In cat timp imi spuneti cine a castigat?Eu am primit o lista, dar ma abtin pentru ca este o anonima? Daca o are cineva sa o lase la comentarii. Sunt tare curios si nu-mi place suspansul prea mare. Dureaza de prea mult timp RoBlogFest…., iar cele doua nominalizari pentru mine la Cel mai bun blog despre media si despre politica…ma fac si mai curios. Sa-mi iau fracul?😛 UPDATE: Lista era bun cu trei exceptii. Bine ca n-am dat-o. O aveti aci: Lista norocosilor.

3 Răspunsuri

  1. Nastase castiga la sectiunea politica. Evident.
    Organizatorii isi vor face publicitate iar Nastase campanie electorala.
    Nu e o informatie pe surse:)) doar o supozitie (i) logica.
    Ahhh, am o idee. Ce-ar fi sa organizam niste pariuri?

  2. Sunt şi eu curioasă să văd lista câştigătorilor, dar n-o găsesc pe nicăieri. Tiberiu, fie că ai câştigat sau nu, eu tot te felicit!😛 Pentru munca pe care o depui.

  3. Am dat-o mai devreme.Multumesc. Premiul sunt faptul ca voi ma cititi. Acolo n-am luat nici macar o bombonica. Sa fie sanatosi castigatorii.

Lasă un răspuns

