Demisioneaza Grigore Cartianu?

UPDATE3: Pentru a nu ne mai bate in exclusivitati🙂 va spun cand o sa aiba loc o discutie decisiva intre Grigore si elvetieni: luni cel tarziu, zi in care este posibil sa le spuna „adios si n-am franci elvetieni”. Poate-i accepta domni conditiile sau il oferteaza, altfel sefu’ chiar ca se supara si se duce la Adevarul. CartianuUPDATE2: „Tibi, deocamdata sunt la Evenimentul zilei. Nu stiu ce se va intampla in viitorul apropiat sau indepartat. Va fi o decizie de moment”, sunt cuvintele lui Grigore Cartianu. Atat am obtinut, atat va dau🙂 . Va spun eu ca pleaca. Nu mi-a spus si acum o fac pe interesantul, dar l-am ghicit dupa voce. Cred ca s-a saturat si el de Ringier. UPDATE1: La cateva ore dupa mine, Tolontan publica si el stirea. Deci este de bine. Cartianu chiar pleaca. Surse din Ringier imi spun ca Grigore Cartianu, redactorul sef adjunct de la Evenimentul zilei, este pe cale sa demisioneze. Deocamdata este un zvon pe care nu-l pot controla. Inca nu s-a intamplat evenimentul, dar ne putem asteapta la acest lucru cel mai tarziu saptamana viitoare. Probabil, confruntarea dintre el si sefii Ringier va avea loc atunci. Momentan, Grigore nu este la birou, pentru ca are cateva libere. Acesta are si motive sa fie suparat: face ziarul de ceva vreme, dar nu este numit interimar, ci i se aduce un sef pe cap de la un semi-tabloid gratuit. Deja au avut loc cateva schimburi de replici acide intre Ghibutiu si Grigore. Una dintre ele a fost cu public. Fix la sedinta. Este posibil acum ca Grigore sa accepte oferta lui Patriciu de a deveni sef la cotidianul Adevarul. Intre timp, Ringier isi cauta redactor sef prin anunturi interne. Pana sa ma dumiresc cu Grigore, Tolo a apucat deja sa dea anuntul. Revin. NOTA: Luati de trimiteti CV-uri🙂 . „Dragi colegi,
Dupa cum stim, Razvan Ionescu – redactor sef al Evenimentului Zilei a decis sa paraseasca acest post. De asemenea, echipa editoriala a Evenimentului Zilei este acum condusa de Horia Ghibutiu – prim redactor sef adjunct.
Avand in vedere importanta Evenimentului Zilei pentru intreaga companie, managementul Ringier Romania a decis ca procesul de selectie pentru redactor sef sa fie deschis pentru candidati atat din interiorul companiei cat si din exteriorul acesteia. De asemenea, intregul proces de selectie va fi coordonat de o companie externa. Astfel, candidatii din interiorul companiei care sunt interesati in a candida la postul de redactor sef “Evenimentul Zilei” sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresa de email: cerasela.mueller@ringier.ro pana pe data de 21 martie 2008
„.

11 Răspunsuri

  1. Stii ce ar fi tare? Sa trimita tot evz-ul cv-urile. Ca sa aiba de unde alege…

  2. Vizon: Nu au ei curajul sa faca asta. Oricum, sursele mele sustin ca tot Ghibu va ramane redactor sef, asa ca acest concurs este praf in ochi. Dar…sa vedem. Poate vom aveam surprize-suprize🙂 .

  3. Cine ma? Andreea Marin Banica?🙂

  4. Cu modestie tin va anunt ca exclusivitatea referitoare la plecarea lui Cartianu de la evz nu v-a apartinut. Am scris despre asta cu o zi mai devreme decit d-voastra. E drept, nu aveam nicio declaratie de la domnul Cartianu, dar m-am bazat pe alte surse. Ca sa nu credeti ca fabulez, va trimit linkul: http://cataapostol.wordpress.com/2008/03/12/evz-fara-cartianu/

  5. Catalin: daca un ziar dintr-o comuna da o stire…sa stii ca nu ajunge in Capitala. Cam asta-i diferenta spusa ciobaneste. In alta ordine de idei, Cartianu nu a plecat, iar amanuntele date de mine nu se regasesc nici la tine, nici la Tolo. Si inca nu am spus tot. Daca vrei sa stii cand isi da demisia iti spun aici si apoi completez pe blog: luni. Si asta o stiu dinainte ta😉 . Nu poti insa scrie tot ca strici ploile. Daca luni elvetienii ii vor face o oferta senzationala si el o accepta…ce mai spui? „Am fost primul care mi-am pus intrebare gresit?”. Pentru ca tu nu ai afirmat, nici eu. Tu ai pus o intrebare, iar eu am vehiculat zvonurile, cu amanunte si acceasi intrebare. PS Nu pot sa te felicit asadar ca ti-ai pus o intrebare pe care oricine o avea in cap. In alta ordine de idei, eu pot sa-ti arat stirea asta ca a fost scrisa anul trecut🙂 . Am fost sau nu politicos intr-un final?🙂

  6. […] nici adjunctul sau, Grigore Cartianu, nu va mai face multi purici prin tust. Cel putin asa sustine Tiberiu Lovin (apropo, dupa cum vezi, te mai citeaza si altii, nu numai Cotidianul), care spune c` are surse n […]

  7. Corect🙂 . Am vrut sa spun de Interesul Public, dar trebuia sa ma insira cateva reviste care preiau info de aici si scriu sursa. Dar uite ca am sa fiu corect si adaug.

  8. Cu riscul de a va plictisi, cred ca faceti cel putin doua erori: 1. stirea la care ma refer a aparut initial pe blogul meu propriu si personal, nu intr-un „ziar dintr-o comuna”. Avantajul d-voastra este notorietatea, dar asta nu inseamna ca ati avut exclusivitate. Altfel incep sa cred ca ati fi in stare sa preluati stiri din ziare comunale, pentru a le prezenta pe blogul d-voastra drept exclusivitati. 2. O parte a amanuntelor prezentate de d-voastra se regasesc si in postul meu (nemultumirea fata de tratamentul la care este supus de sefii Ringier sau rivalitatea cu Ghibutiu), si n-ati avut vreo informatie care sa faca clar diferenta. Amandoi am prezentat stirea drept o posibilitate, nu o certitudine (semnul intrebarii apare si la mine, si la d-voastra).
    Probabil ca nu trebuie sa va reamintesc eu ca nu conteaza de cind ai o informatie, ci cit de repede o dai. Nu vreau felicitari, ci recunoasterea faptului ca un blog „comunal” a dat stirea cu o zi inaintea d-voastra. Din punctul meu de vedere, o intrebare nu poate fi pusa gresit, ci doar pusa, pur si simplu. Ca o pui neinspirat, asta e o alta poveste. Ati fost politicos permanent, nu doar pe final.

  9. Catalin: 1. De notorietate era vorba. Daca esti soricel este greu sa dobori un urs. Ma refer la trafic, pentru a nu intra si-n alte amanunte. 2. Reciteste stirea ta, apoi pe a mea si ai sa vezi diferenta. 3. Ti-am explicat subtil ca poti schimba data si updata un articol de cate ori ai chef fara sa spui ca ai facut asta. Iti iau o stire de acum trei saptamani si o modific de zici ca eu am fost geniul care a prevazut ca Razvan si Grigore si-au dat demisia. 4. Referitor la intrebare: ce exclusivitate reprezinta o intrebare? Da, ai pus-o primul🙂 . Si daca nu se intampla asa? Esti multumit? Cred ca n-are sens sa intram in polemica. Mai sunt si altele de facut.

  10. Ma dau batut, domnul Urs. Gigi Becali s-ar enerva daca ar auzi ca-l concurati la capitolul „porecle”. Stirea d-voastra este redactata ca la carte, ma mir ca am avut tupeul sa va contest dreptul la exclusivitate. Sper ca nu procedati pe blog asa cum imi explicati, cu update-ari false si alte trucuri de genul asta. Succes!

  11. Catalin: Vezi ce se intampla cand iti da cineva un deget? Te apuci de mistouri. Bravo. Stii cum ar fi reactionat altii de categoria mea sau mai sus? Ti-as fi sters simplu mesajele. Poate este timpul sa invat si eu smecheria asta. PS Stai linistit ca nu procedez pe blog cum am spus ca este posibil. Sunt monitorizat😉 .

Lasă un răspuns

