Sursa lui Tolontan

Imi place Tolo foarte mult si l-am invidiat o vreme pentru ca era uneori primul care dadea stiri din bucataria Evz. La plecarea lui Razvan Ionescu, simpatia mea a scris ce replica a primit fostul redactor sef de la patronii elvetieni. Din nou, Tolo a fost singurul care a reprodus-o. Din acel moment…m-a strafulgerat o intrebare care a primit raspuns imediat. Tot in mintea mea. Sursa lui Tolo din Evz a fost Razvan Ionescu. Ma refer la sursa principala. Trag aceasta concluzie si dupa ce am aflat ca angajatii Evenimentului zilei citeau scrisoarea de adio a redactorului sef pe blogul lui Tolontan, apoi au primit-o si ei pe e-mail. Poate ma insel, dar toate datele ma condus spre aceasta ipoteza. Ea se va infirma in momentul in care in Evz vor avea loc anumite miscari, iar Tolo nu le va trece pe raboj. NOTA: Cred ca nu mai era nevoie sa precizez ca Razvan a fost reporter sportiv si ca este amic cu Tolontan de multi ani. Sau trebuia?🙂

Lasă un răspuns

