I-am gasit cuibusorul lui Grosu!

Blogul lui Cristian GrosuIn aprilie trebuia sa se implineasca un an, un an de cand Cristian Grosu, fostul redactor sef la Cotidianul, a disparut din peisaj. Nu s-a mai auzit nimic de el. Ieri am scris cateva randuri despre el la articolul privind agonia presei si tot ieri m-a mancat sa-i dau de urma. Si l-am gasit, evident. Doar stiti ca sunt bun😛 . Ce credeti ca face? Este comentator pe blogurile lui Tolontan, Andressa, Ioan T. Morar, Zoso etc. Si al meu🙂 . Discutia noastra a ajuns in paginile Interesului Public. Mai mult, Grosu si-a facut blog. S-a intamplat in august 2007, iar de atunci a scris 47 de posturi pana-n ianuarie anul acesta. Mai multe decat articolele sale din ultimii cinci-sase ani, hai sapte. Fara floricele si fara completarea pagini „about”, fostul sef si-a numit jurnalul „Oglinda retrovizoare„. Scrie diverse, uneori cu forta sa de odinioara, alteori moale ca un om stors de puteri. In ultimul post, Cristi comenteaza o sintagma marca Rilke si ajunge la concluzia ca „exista momente in viata in care te poti bizui mai mult pe dusmani decat pe prieteni”. Il ajut in descoperirea sa. Daca el mi-a facut rau, nu doar mie, eu am sa-i fac bine. Il aduc din nou in lumina reflectoarelor, cu ceva trafic si poate nu doar atat. Bine ai venit in blogosfera, Grosu! Nu pleca. Este o lume misto. Doar ca aici nu poti da comenzi😉 . Nota: Colajul cu imaginea blogului si poza sa l-am facut eu. Altfel ar fi fost prea simplu sa-l gasesc. UPDATE: Grosu a confirmat pe blogul sau ca el este autorul acelui jurnal din oglinda retrovizoare. Astept ca astazi sa scrie ce parare are de restructurarile de la Cotidianul. O idee.

Lasă un răspuns

