De ce-mi este ciuda

Am cateva stiri senzationale si nu pot sa le dau inca. Sper sa nu mi-o ia altul inainte, dar sunt bombe de presa. O sa auziti cat de curand despre ele. Am jurat pe blogul meu🙂 si nu pot sa va spun despre ce este vorba. Doar ca sunt legate de presa.

Un răspuns

  1. Vrei o veste tare si o investigatie pe masura?

    Dacia se vinde in occident la un pret mediu de 7000-8000 euro…nu se platesc impozite pe masina 2 ani…taxe de poluare tot cam atat timp…

    Dupa 2 ani se revand in Romania la acelas pret, poate si mai mare si…uite asa ne vindem singuri second hand-uri…

Lasă un răspuns

