Condoleante lui Petrisor

Am aflat mai tarziu decat trebuia, dar nu pot sa trec peste moartea tatalui lui Petrisor Obae, amicul meu si cel mai bun om pe media din presa scrisa. Condoleante, Petrisor. Dumnezeu sa-l ierte.

4 răspunsuri

  1. Tatal meu a murit acum 24 de ani in ziua de Pasti.Imi amintesc si acum,mai ales de Pasti si regret ca nu am stiut sa-i arat ca il iubesc.Condoleante si din partea mea.

  2. Condoleante, Dumnezeu sa-l odihnesca si sa-l Ierte !!!

  3. Petrisor,
    durerea aia puternica sa-ti fie metamorfozata in speranta…

  4. Este un moment foarte trist cand pierzi pe cineva , cu atat mai mult cand este cineva drag. Orice ai face nu ti-l poti scoate din minte si iti dai seama ca nu ai facut destul sa-l ai langa tine , iti pare rau pentru toate clipele neplacute pe care le-ai generat. Inca odata sincere condoleante si curaj, viata merge inainte!

Lasă un răspuns

