Ultima zi cu Razvan Ionescu

Demisia lui Razvan Ionescu a bulversat redactia Evenimentului zilei, iar numirea ca sef interimar (provizoriu, probabil definitiv) a lui Horia Ghibutiu a socat-o. Mai enervant pentru fostii mei colegi a fost metoda Ringier de indepartare rapida a lui Razvan, care, cu bune si rele, a condus doi ani si ceva cel mai important ziar al lor. O despartire urata care s-a petrecut ieri. Fostul sef a fost pur si simplu evacuat, cu toate ca derularea procedurii de predare-primire dureaza circa doua-trei saptamani in cazul unui manager. A deranjat sigur declaratia sa. „Ii multumim lui Razvan Ionescu pentru colaborare”, astea au fost singurele cuvinte ale celor care l-au la(n)sat la carma Evz. Nimic nu au invatat strainii asia in Romania si nici nu vor sa importe din ce se intampla pe la ei. Le dau eu carti gratuit. IMPORTANT: Ringier cauta redactor sef. Se mai inscrie cineva? Eu mi-am depus CV-ul, dar mi-au spus la secretariat ca scriu urat de mana. Le-am facut altul cu piciorul si-au fost incantati. Nu ma felicitati inca. Cica poarta ghinion🙂 . UPDATE: La ceva ore dupa mine, Tolontan a confirmat duritatea aceste despartiri: „Pana diseara eliberezi biroul”. Asai s-a spus lui Razvan.

Lasă un răspuns

