Poza compromitatoare cu mine si Moni Columbeanu

Vai!!! :))))In sfarsit, dupa rugi fierbinti, Dumnezeu mi-a ascultat dorinta ascunsa si-am ajuns vedeta de tabloid. Ma gasiti pe tarabe in Revista Soc, aia coordonata de cantareata-ziarista-bloggerita Ioana Popescu. Ati fost la un pas sa vedeti fotografia indecenta cu mine si Moni Columbeanu la OTV. Nu a fost sa fie. Va redau din articol. Titlu: „EXCLUSIV!!!”/”Inca o poza compromitatoare cu Moni!”. „Monica Columbeanu recidiveaza!!! (…) iata ca acum am pus mana pe o alta fotografie de acest gen. (…) poza este facuta in locuinta Monicai, cand se pare ca pisica nu era acasa – adica Irinel – iar soriceii – adica cei doi protagonisti – jucau pe masa…sah. Sa spunem totusi ca Monica a fost in tot restul timpului cat l-a primit pe baiat (adica eu) foarte cuminte! Dar zambetul femeii spune tot, dupa cum puteti observa din fotografie (pe naiba! este tiparita prost)”. Este un articol atat de prost scris incat nu stiu daca sa rad sau sa plang. Atatea semne de exclamare n-am vazut insa nicaieri intr-o singura stire. Apoi, Ioana a scris ca este  poza compromitatoare, apoi ca fata a fost cuminte. Si partea cu exclusivitatea m-a enervat. Ioana, poza imi apartine si trebuia sa spui de unde o ai. Exista si legi, dar eu nu ma folosesc de ele. Este fix de pe blogul meu. Bine ca n-a vazut nevasta inainte sa-i arat prostia ta, altfel erai torturata sa spui tot🙂 . Eu iti dau un sfat: poti sa te lasi! Nu esti pentru presa. Nici macar aia tabloid. Vezi Cancan. Ia model si baga. PS Irinel nu era acasa. Si?🙂

6 Răspunsuri

  1. Si mie mi-au furat cei de la revista Maxim o poza pe care au publicat-o in paginile revistei…
    …Si uite ca ii paste falimentul – despartirea de grupul Media Pro (daca nu s-au si despartit), asa ca stai calm ca orice porcarie are si parti bune…falimentul prostilor manca-ti-as…

  2. Scuze, cred ca am pierdut ceva, detalii… Am vazut si eu fotografia respectiva si nu mi s-a parut nimic nelalocul lui… Eu, una, nu cunosc natura relatiei tale cu Monica; dar mi-a parut, put si simplu, o fotografie a unei femei aflata in fata unei mese cu piese de sah (chiar am avut impresia ca NU JOACA, ci doar mimeaza pentru poza), incantata la ideea ce oamenii chiar ar putea crede ca ea este in stare de asa ceva… probabil ca de aceea zambea… in rest… tot incerc sa imi dau seama ce era compromitator si nu reusesc deloc… Oi fi devenit eu prea toleranta, odata cu varsta… 😉

  3. Eu cred ca poza era compromitatoare pentru tine… dar pe parcurs si-au dat seama ca titlul ar suna mai bine cu Moni… dar cine stie, sa o dai de gol pe Moni ca stie sah, o fi si asta un fel de compromitere…

  4. Sorina: N-am nicio relatie. Chiar a jucat sah🙂 . Stie sa mute piesele😛 . Si chiar nu este nimic compromitator, dar Ioana dorea sa dea „exclusivitatea” pentru a vinde revistuta. Ce varsta? Pana la 60 de ani esti tanara, dupa aceea matura🙂 . De la 80 vorbim de varsta.

    Daniel:🙂

  5. Hadrian, pe cand falimenul Antenelor?🙂

  6. Cred că de-asta evit cu atâta disperare tabloidele! Oare există ceva măcar aproape de adevăr publicat de un astfel de … „ziar”?

Lasă un răspuns

