Stiati ca…?

Buna treaba :)Stiati ca Evenimentul zilei a fost infiintat in 1970? Nici eu. Stie insa arhiva electronica a ziarului care-ti arata un singur articol si o data la orice cauti in perioada 2004-2005 si probabil alti ani: 1 ianuarie 1970.

2 Răspunsuri

  1. Site-ul ăla e un coşmar. Vineri am căutat în disperare calea de a găsi articole scrise de O.D., de exemplu, pentru o documentare… Am cedat după o oră (dar nu fără o luptă pe cinste :-)))

  2. Vlad: Cred ca din momentul in care au schimbat site-ul s-a intamplat nenorocirea. Ai nervi, nu gluma, daca te-ai luptat o ora. Eu am cedat in cinci minute si-am preferat sa le atrag atentia prin acest post. PS Ai un blog pe cinste. Ramane intre noi si restul celor catorva sute de cititori ai acestui post🙂.

Lasă un răspuns

