Inundatii la meteo

baltaRecunosc ca nu m-am uitat pe stire pentru ca sunt liber si chiar n-am chef de asta, dar anuntatul cod colorat nu l-am simtit la Bucuresti si nici nu am auzit sa fi plouat pe undeva in tara. Ceea ce inseamna ca doar la meteo au avut loc inundatii si s-au defectat aparatele, inclusiv la cei de la yahoo care m-au pacalit cu widgest-ul lor de pe desk. Deci vremea probabila a fost chiar probabila. Va pup! Ma asteapta un gratar la balta 🙂  .

Un răspuns

  1. eu nu ascult niciodata de cei de la meteo, pt ca sunt inundati, trazniti, urganatati, alunecati de pe teren, arsi si….

Lasă un răspuns

