Andreea Marin si Blogul

andreea marin pe blogStiti deja informatia, dar n-ati vazut poate fata blogului scornit de Andreea Marin. Va dau imaginea. Mie nu-mi place. Blogul ei pare ca o pagina de concursuri din tabloide. Prima impresie. Poate mi-o schimb, dar …nu cred. Nu mai spun de alte greseli pentru ca fiecare le-am facut la inceput, chit ca noi nu am platit sa ne faca altii blogul 😛 .

10 răspunsuri

  1. L-am vazut deja la cineva pe WeBlog. E foarte ea, ireala si trendy, femeia visurilor tuturor barbatilor…Exact, e prea frumos sa poata fi adevarat, iar textul e cam fals…

  2. Zici ca designul e gandit de o adolescenta 🙂

  3. hmmm… nu vad cu ce ar putea-o ajuta un blog

  4. Prostilor……invidia va maninca.Andreea e o femeie cu viziune asupra vietii bine definita.Ati vrea voi sa fiti ca ea!!!!

  5. Am vazut albumul Andreei, prea multe flori, prea multa primavara Andreea toata numai flori , zambet ,zana , fluturi, puf, pene, toata numai o adiere de primavara,….oameni buni , nu exista numai primavara, vara ,flori miere etc, mai si tuna si mai si fulgera si mai si trasneste…ce-i prea mult strica. Nimeni nu zice ca nu-i frumoasa fata , da acuma ,toata arhiva cu poze…te mai si saturi. Cel mai mult imi plac pozele alb -negru …in rest cum am mai scris, ce-i prea mult strica ! Ce-i drept, imi place mai mult de Mihaela Radulescu, ea mai si tuna si fulgera ,mai ii mai da dracului pe unii pe altii si cateodata bine face, , nu e numai tocuri si matase, ci uneori si bocanci si ce-i drept nu-i pacat , imi place de Radulescu mai mult in bocanci, pe motor …Pa si vara cu ploi si tunete,ceao !

  6. pe cn intereseaza ce face fufa asta prefacuta si din cale afara de ipocrita?!asta e o pitipoanca iar raduleasca e o parasuta.Nu inteleg totusi de ce nu se iau astea doua de mana sa se arunce in Dambovita vorba carcotasilor.lumea asta in care traim are reale probleme nu vad ce se tot strofoca unii sa-si dea cu parerea sa se certe pt care dintre ele e mai cu mot…face-ti ceva util fratilor nu mai pierdeti vremea cu toapele astea doua

  7. NU INTELEG DE CE TE ROADE GRIJA PE TINE, FAIMOASA LILIANA CORINA BLIDEA DE CUM SUNT SAU NU SUNT FEMEILEA ASTEA DOUA.
    DE BINE DE RAU SUNT FAIMOASE., AU FACUT CEVA IN VIATA, PE CAND U CE AI FACUT DECAT SA FRECI MENTA SI SA TE BALACARESTI SI PE TINE SI PE ALTII. NU ESTI DECAT UN PARAZIT AL SOCIETATII

  8. Un blog o ajuta foarte mult .

Lasă un răspuns

