8 martie si parfum de flori

Flori pentru voiLa multi ani, doamnelor si domnisoarelor! N-am sa va ofer mai mult de trei flori si acelea virtuale. Stau bine unde sunt. Imi inspira libertate, puritate, stabilitate, frumusete, gingasie si salbaticie totodata. Ceea ce va doresc sa fiti si voi. Doar ca aceste trei flori superbe. Sunt de altfel si primele flori-urari pe care vi le daruiesc de cand am cazut in patima blogului. Sa nu le uitati🙂 …si sa le iubiti.

3 Răspunsuri

  1. Multumesc pentru florile de la tine!Am mnai primit flori virtuale,dar si naturale.Pe ale mele le iau sa le pun la mine .Imi plac florile salbatice,am adunat si eu cateva.

  2. Multumim frumos pentru urari, sunt superbe.

  3. Vaaaai, ce frumooos! Multumesc! Le-am pus la pastrat🙂

Lasă un răspuns

